Nutriferon Bantu Tingkatkan Imuniti Tubuh

Demam hari kedua.

Apabila petua vitamin C patah dua kurang berkesan saya akan mula mengambil NutriFeron. Basically, apakah fungsi NutriFeron ini?



Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*


Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*


Apa itu interferon?


Interferon: A naturally occurring substance that interferes with the ability of viruses to reproduce. Interferon also boosts the immune system.


Jadi, siapakah yang memerlukan NutriFeron ini?



  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.


  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.


  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.


  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.


  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.





  • NutriFeron memang berkesan. Namun, secara peribadi saya mengatakan, pengambilan suplemen secara konsisten sangat membantu untuk mengekalkan kesihatan yang optimum. Demam sekali-sekali itu takpe .. ada masanya tubuh kita perlu untuk membina dan menguatkan sistem pertahanannya melalui demam (sakit)



    0 comments:

    Post a Comment

    Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!