ESP Bantu Tingkatkan Kuantiti Susu Badan


Pengambilan ESP @ Energizing Soy Protein sememangnya diketahui mempercepatkan penghasilan susu badan, dengan syarat, anda mematuhi konsep asas penyusuan susu ibu iaitu ‘supply and demand’.
Jom kita jengah satu lagi testimoni SET B bersama ESP oleh Puan Nur Ilham. (credit to Iffa Anuar)






Masih ingat lagi entry Iffa tentang Pn Ilham? seorang customer FS yang mula mengenali Shaklee dengan confinement Set Shaklee... Ini entrynya bagi ibu-ibu yang baru menjengok blog Iffa ni. Beliau ini pengguna tegar ESP dan Basic H2!

Di awal pengambilan confinement set.. Iffa masih ingat Pn Ilham ada mengadu pada Iffa jumlah susunya masih tidak bertambah:

Assalamualaikum.. Iffa.. saya nak bertanya sikit la.. saya dah consumed confinement set tu hampir separuh.. tapi susu masih tak banyak.. skang ni baby minum campur dgn formula.. saya kerap pump tapi selalu dapat 1oz je per session.. mcm mane ya Iffa.. what should I do..? jeles pula bila baca testi orang lain..

Tapi lepas Iffa minta Pn Ilham teruskan penyusuan bersama Shaklee dan beliau Add On ESP ..hasilnya spt dalam entry iffa sebelum ini.. dan tadi ketika beliau ber private message dengan Iffa, Iffa agak terkejut dengan feedback yang diberikan.. jom lihat..


Iffa pada mulanya nk sharekan Tips exclusive, memandangkan Pn Ilham mmg dah ambil ESP.. tapi hasilnya sebelum try Tips exclusive dah pun sangat memberangsangkan..lepas ni kita tunggu feedback beliau apabila dah try tips exclusive tu pula ya.. Jadi dari sebelum ni, susu dpt pump 1 oz.. diawal beliau consume ESP..susu dari meleleh kate beliau dah memancut keluar dan jumlahnya ada peningkatan 2 oz.. dan dari feedback terbaru ini, tak perlulah Iffa perjelaskan lagi... betul tak?

Selain tu, ada satu lagi feedback best yang Pn Ilham share dengan Iffa...sebab die sendiri ragu-ragu tentang benefit yang dirasainya itu..


 



Jadi, seperti yang selalu saya tekankan pada kawan2 saya, pengambilan suplemen memang sangat berbeza daripada pengambilan ubat-ubatan. Suplemen tidak bersifat dedicated tetapi ia memberi benefits secara menyeluruh. Pengambilan suplemen membantu memperbaiki taraf kesihatan kita, walaupun kesan yang didapati adakalanya agak lambat (kerana ia bergantung pada keadaan tubuh anda), namun ia bersifat memulihara.

Pesanan vitamin untuk ibu menyusu? Hubungi saya

Hadhatina Mkb

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: yoursupermom.blogspot.com







0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!