5 langkah Omega-3 Membakar Lemak Jahat

Semua orang tak suka badan penuh lemak berlebihan. Lemak tu penting tapi biarlah pada part yang perlu-perlu je.. especially kaum wanita. Sayangnya, gaya hidup masa kini menyebabkan most of us ni banyak sangat buat simpanan lemak dalam badan; baik yang nampak dan yang tak nampak.

Yang nampak secara fizikal buat kita rasa tak syok dengan penampilan diri di samping memang tak baguslah untuk kesihatan.

Yang tak nampak pula lagi bahaya sebab tak tau bahaya disimpan dalam badan. Tiba-tiba je kena serangan strok seperti kebanyakan kes lazim.

So, harini saya nak tekan salah satu nutrien penting yang diperlukan badan kita untuk melawan lemak jahat, kolestrol jahat ni semua ialah dengan pengambilan asid lemak Omega-3. Macam mana agaknya ye? Jom baca!


5 langkah Omega-3 Membakar Lemak Jahat



  1. Minyak Omega-3 dapat meningkatkan hormone Leptine. Hormone ini mampu mengawal selera makan dan membakar lemak dengan cepat.
  2. Di mana Hormon Leptine ini boleh meningkatkan metabolism kita juga.
  3. Selain itu, dalam satu kajian di Australia menunjukkan mereka yang bersenam dengan mengambil lemak Omega-3 mampu membakar lebih banyak lemak berbanding mereka yang hanya bersenam tanpa mengambil asid lemak Omega3.
  4. Omega-3 juga mampu memberi rasa kurang lapar kepada anda. Jadi anda akan lebih rasa kenyang dalam masa yang lama.
  5. Dan yang paling penting, Omega-3 juga mampu membantu masalah perut buncit dan obesiti.

Hanya 3 biji sehari untuk mendapatkan berat badan idaman. Tapi, untuk tips lebih ekslusif kenalah order dengan saya kan?


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

-AYU-
Facebook : Stmshdy Mhdmhy
No Tel : 019 548 2386
Emel : ayumohdmohyi@gmail.com
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!