Vitamin untuk Kesihatan Lelaki

Bersungguh rasanya nak share info, khabar berita, tips best-best sempena Bulan Omega Guard November  ni. Bukan apa, nak membuka mata semua bahawa Minyak Ikan Omega Guard dari Shaklee ni sangat banyak kelebihan dan kebaikan untuk seisi rumah. Kalau tak, kenapa waktu kecil mak kita wajibkan kita makan minyak ikan kod tu, Scotts Emulsion tu. Haaa...

Makanan tambahan terkenal dengan sifat yang mampu mencegah sesuatu penyakit sebelum anda terima. Kalau kita ambil makanan tambahan ini, kita dapat menjamin kesihatan kita lebih elok untuk jangka masa yang panjang. Shaklee adalah makanan tambahan yang semulajadi, bukan bersifat sintetik, dan organic, tiada pewarna, perasa ataupun bahan pengawet.

Ramai fikir suplemen Shaklee ni untuk kaum wanita je.. silap tu. Untuk kaum lelaki pun ada dan entri ini saya nak perkenalkan cadangan vitamin untuk kesihatan kaum lelaki ... 

Omega Guard, Vita-E Complex, Zinc Complex.

Vitamin untuk kesihatan lelaki


·      Omega Guard.
·      Vita-E Complex
·      Zinc Complex

Bagaimana Set ini mampu menjaga kesihatan lelaki?

Set ini mampu menjaga kesihatan lelaki dari penyakit kronik sperti sakit jantung, penyakit kencing manis, obesity, strok dan pelbagai lagi.

Omega Guard untuk jantung yang sihat

Omega Guard Shaklee mengandungi Minyak Ikan yang diproses dari Minyak Ikan terbaik dunia dan proses yang organic. Ia boleh diguna pakai dengan meluas dalam penjagaan kesihatan kita. Dimana ia mampu menjaga kesihatan jantung, meningkatkan tahap kolestrol baik dan mengurangkan tahap kolestrol jahat, merendahkan risiko terkena peyakit strok atau penyakit ahmar dan mencegah penyakit buah pinggang. Dan jika kita lihat, statistic menyatakan kebanyakan yang menghidap penyakit kronik ini terdiri dari golongan lelaki. Jadi sebagai lelaki yang inginkan kehidupan sihat perlu mengamalkan Omega Guard sebagai makanan tambahan dan langkah pencegahan. Siapa yang taknak kesihatan yang baik hingga ketua? Betul tak? Cuba fikirkan ;)

Vitamin E untuk kesuburan

Vita E Complex  mengandungi 8 jenis vitamin E (ia mengandungi komponen-komponen alpha, beta, gama, delta) terdiri dari minyak soya organic yang dilengkapi kekacang seperti badam dan minyak biji gandum. Ia mampu meemperbaiki peredaran dadah, memperbaiki tisu dan kelukaan (lelaki selalu buat kerja berat, kalau terluka, mudah baik semula). Yang penting ia dapat meningkatkan pengeluaran air mani bagi sesetengah lelaki. Dan ia juga sangat terkenal dengan panggilan “vitamin cinta” ahaa.. kerana ia membantu  dalam perhubungan suami isteri.

ZInc untuk kesihatan prostat

Manakala Zinc Complex mengandungi zink glukonat semulajadi dan mengandungi nutrient semulajadi seperti kalsium dan serbuk alfafa. Ia mampu mengaktifkan  200 jenis enzim dalam badan kita. Mampu memperbaiki masalah prostat dan melindungi prostat, dimana telah terdapat kajian yang menunjukkan Zinc Complex dapat mengurangkan pembengkakkan prostat dalam kadar 70%. Selain itu, ia mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, meningkatkan tahap kesuburan, menambah bilangan sperma dan memberi keupayaan seks yang bertenaga untuk kesan jangka masa panjang. Jadi nak mendapatkan zuriat yang baik, si ayah sangat perlu untuk ambil set ini. Untuk anda dan generasi anda. ;)

Kenapa lelaki perlu ambil set ini?


Seperti saya terangkan diatas, set ini direka khas untuk melengkapkan pemakanan dan kesihatan lelaki. Jadi semua lelaki digalakkan untuk menjadikannya amalan harian. Supaya kekal sihat, bertenaga dan tidak mudah lesu. 

Jadi sampai sini dulu info-info menarik yang boleh membantu anda dalam penjagaan kesihatan harian. Saya akan kongsikan lagi nanti.. 

Hari-hari pancing ikan, 
pancing ikan ditepi sawah,
Jangan malu jangan segan,
Nak beli contact nombor dibawah.

Senyum awet muda!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

-AYU-
Facebook : Stmshy Mhdmhy
No Tel : 019 548 2386
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!