Jom Kenali Minyak Ikan Shaklee

Terdapat pelbagai jenis suplemen fish oil di pasaran, tapi, sebagai pengguna Shaklee of course saya nak share tentang fish oil Shaklee. Fish oil Shaklee ini namanya Omega Guard dan ianya dalam bentuk soft gel yang berperisa semulajadi (takde flavour lah!). Ada banyak manfaat Omega Guard ni tapi paling general fish oil ni bagus untuk otak, betul tak? So, jom baca entri ni sampai habis sebab saya nak introduce anda dengan fish oil terbaik di dunia ni.

Omega Guard Shaklee
Omega Guard Shaklee

Kandungan Utama Omega Guard Shaklee


Total Omega-3 Fatty Acids…………………………………..(330 mg)
EPA (eicosapentaenoic acid)………………………….....…(180 mg)
DHA (docosahexaenoic acid)……………………………….(120 mg)

Apa itu Omega Guard 3 Fatty Acid?

Ikan adalah sumber utama untuk Omega Guard 3 ini. Kelebihan ikan Untuk Omega Guard Shaklee, ia mempunyai asid lemak yang tak tepu. Dan kerana badan kita tidak boleh menghasilkan sendiri enzim yang terdapat dalam lemak ikan tersebut. Minyak Ikan ini dihasilkan dari ikan yang terdapat di laut dalam yang kadar sejuk amatlah sejuk sehingga boleh mnyebabkan kebekuan. Maka setiap ikan tersebut mempunyai lapisan lemak yang baik dalam menghasilkan Omega Guard 3 ini, Sumber ikan tersebut seperti Ikan sardine, ika tuna, mackerel, ikan kod dan ikan bilis.

Omega Guard 3 ini  mengandungi Eicosa Pentanoic Acid (EPA), Docosa Hexanoic Acid (DHA), Alpha Linolenic Acid (ALA). Sebab itu ia dipanggil Omega Guard-3. Terdapat pelbagai produk kesihatan yang mengandungi Omega Guard-3 ini. Terutamanya sekali dalam campuran susu, so kalau tengok di kedai terdapat susu akan ada term-term DHA atau EPA. Maknanya susu tersebut mengandungi Omega Guard 3.

Kebaikan Omega Guard ini ternyata telah terbukti berkesan kerana ia telah disahkan oleh USFDA iaitu badan yang bertanggungjawab menjaga hal-ehwal perubatan di Amerika Syarikat menyatakan Omega Guard 3 mampu mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

Sebenarnya banyak lagi kelebihan yang sangat baik untuk kesihatan kita semua. Kami akan kongsikan lagi info-info mengenai Omega Guard di entry seterusnya.. InshaALLAH.

Apapun saya nak share, sebenarnya Shaklee Malaysia buat promosi istimewa Omega Guard ini.

Promosi #1 - Beli 6 Percuma 1


Beli 6 botol Omega Guard Shaklee dan anda dapat extra 1 botol lagi Omega Guard secara PERCUMA! Bukan itu sahaja, set promo ini juga melayakkan anda jadi pengedar Shaklee secara PERCUMA :)

Beli 6 PERCUMA 1, PERCUMA AHLI

Promo #2 - Beli 2 botol Omega Guard dan dapat less 5%

Kalau tak nak beli sampai 6 botol, anda boleh beli 2 botol fish oil ini dengan mendapat diskaun sebanyak 5%. Best kan promo twin pack ni :)

PROMO TWIN PACK LESS 5%

So, tak sabar nak tau lebih lanjut pasal Omega Guard ni dan nak rasakan #ShakleeEffect ni cecepat, boleh terus hubungi saya seperti detail di bawah k. COD Shah Alam dan Subang Jaya (Dekat Menara U, MSU, Giant Seksyen 13)

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

-AYU-
Facebook : Stmshdy Mhdmhy
No Tel : 019 548 2386
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!