YES Wellness Pack - Set Berpantang Shaklee

Minggu lepas Ain sudah pun membuat sedikit perkongsian mengenai Set PreNatal daripada Shaklee. Pengalaman Ain ambil set Prenatal ini, alhamdulillah memang badan sentiasa sihat dan bertenaga. Jadi, tidak perlu risau untuk melakukan aktiviti di tempat kerja ataupun di rumah. After deliver nanti bulan Disember memang berniat nak ambil Set Postnatal pula. Memang banyak kebaikan yang terdapat dalam set ini tau. Jom kita lihat apa kebaikan produk dalam set ini satu persatu.


HEALTHY POSTNATAL SET


Terdiri daripada :
  1. ESP (1 unit)
  2. Vita-Lea Iron Formula (1 unit)
  3. Alfalfa (S) (1 unit)
  4. Ostematrix (1 unit)
  5. SR Vita-C Plus (1 unit)
  6. Omega Guard (1 unit)

ESP (Energizing Soy Protein)
Ia baik untuk penghasilan susu yang banyak serta tinggi kandungan antibodi. Ibu Berpantang dan Ibu Menyusu digalakkan mengambil ESP. Pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman. Ia juga sebagai fungsi untuk mencantikkan kulit dan memejalkan otot. Dapat membantu mengurangkan berat badan dan membekalkan tenaga dan kecergasan badan.

Vitalea Iron Formula
Ia sangat penting untuk ibu berpantang. Membekalkan 23 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh tapi sukar didapati semasa berpantang sebab banyak makanan yang perlu dielakkan. Disaluti spirulina yang kaya dengan vitamin dan mineral. Mengandungi zat besi, elemen yang paling diperlukan untuk penghasilan darah merah untuk menggantikan darah yang hilang semasa bersalin serta mengelakkan pucat dan tidak bermaya.

Alfalfa
Merupakan tumbuhan yang mengandungi terlalu banyak manfaat kesihatan. Kaya dengan serat, protein, asid amino, klorofil, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. Memerangkap lemak yang telah dicairkan oleh lecithin dan akan membawa keluar dari badan. Juga dapat menghasilkan susu ibu.

Ostematrix (Kalsium)
Bagi ibu yang banyak mengalami luka jahitan bersalin, selalunya berasa takut, fobia atau kurang selesa untuk meneran, terutamanya ketika ingin membuang air besar mahupun air kecil. Pengambilan Ostematrix sangat membantu pergerakan usus bagi menghindari masalah sembelit. Melegakan segala kekejangan otot akibat duduk terlalu lama di kalangan ibu berpantang.

SR Vita-C Plus
Ia mengandungi elemen penyembuhan dan lekatan yang bertindak sebagai pencantum dan penyembuh luka. Membaik pulih sel dan tisu yang rosak. Meningkatkan imuniti sistem pertahanan badan, faedah ini akan turut mengalir dalam susu badan dan bayi juga akan mendapat manfaatnya. Ia juga dapat membantu dalam pembentukan kolagen dan menganjalkan kulit.

Omega Guard
Ia merupakan minyak ikan yang terbaik di dunia. Ia dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi dan memori serta merupakan nutrien utama untuk otak dan saraf.

Kesimpulannya, Set Berpantang Shaklee ini diakui memenuhi keperluam ibu berpantang bagi tujuan pemulihan dalaman yang optimum selepas bersalin. Set ini juga boleh digunakan sepanjang masa dan sangat berbaloi dari segi wang dan kesihatan para ibu.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Nurul Ain Najwa Rosli (ID 1208084)
Facebook : Ain Rosli
No Tel : 017 735 2669
Emel : nurulainnajwarosli@yahoo.com
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!