Kesan Sepantas Kilat Detox Usus

Risau sekarang ni perut makin membuncit. Kalau pakai baju ketat siket je dah nampak jelas perut buncit. Saya memang tak suka lemak berlebihan dalam badan, nampak pipi kembang siket terus nak pergi jogging. Lagi-lagi bila dah buncit. Ohh tak rela tau!

Tapi even perut buncit pon saya masih tak ambil langkah awal untuk mengatasinya. Sampai la satu masa, kawan sepejabat saya Min kongsikan satu gambar ni dan dia tagged saya di Facebook. 

Berkesan!



Lepas je baca Min tagged saya di Facebook saya terus dapatkan konsultansi dari dia. 

Biasa pengambilan Herb-lax yang pertama perlu diambil sebelum tidur sebanyak 4 biji. Saya agak susah nak telan pil, so saya ambil 3 biji dulu tapi bukan sebelum tidur, pada pukul 7 petang sebelum balik ke rumah. Nak dijadikan cerita, Min beritahu saya kesan daripada pengambilan Herb-Lax ini adalah dalam masa 8 jam. 

So macam biasa, saya tidur, tepat jam 2 pagi saya terbangun dan terdetox-detox akhirnya. Haha memang sangat kelakar sebab saya tak sangka perut buncit degil saya ni akan detox jugak dan mengeluarkan segala isi yang tak sihat.

Herb-Lax mengandungi 120 tablets


Kesan detox ini bergantung pada tindak balas seseorang. Ada yang akan membuang sekali saja, ada juga yang akan membuang banyak kali seperti sejam sekali. Alhamdulillah, kesan pada diri saya, saya terus membuang segalanya pada jam 2 pagi tu. So perut pon lega, tiada rasa buncit dan tak sabar nak breakfast esok pagi. hihi

Yang paling best, Herb-Lax ni amat berkesan kepada orang yang ada sembelit. Cuba amalkan, anda akan rasakan masalah susah nak membuang air besar lepas ni tiada masalah dah ;)

Hubungi saya untuk Detox berkesan 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Mashidayu (1208072)
Facebook : Mashidayu
No Tel : 017 880 5272
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!