Vivix Shaklee Bantu Ibu Lepas Bersalin Cepat Recover

Saya suka minum Vivix. Semasa saya tour di Europe tahun lepas, Vivix memang teman setia saya. Tak silap saya satu botol Vivix tu saya habiskan dalam masa 16 hari di sana. Memang intensif minum sebab saya belum 2 bulan bersalin masa tu, dan travelling sendiri dengan 2 orang kanak-kanak dan seorang bayi pada saat nak masuk musim sejuk, memang mencabar!





Ada beberapa suplemen lain saya ambil masa tu, seperti Vitalea, Nutriferon, Zinc, ESP dan B Complex. Semua penting sebab saya masih dalam pantang bersalin kiranya. Organ dalam saya dan baby Am masih belum cukup kuat. But thanks to Shaklee supplements, saya berjaya lakukannya!

Sampai sekarang, saya masih amalkan minum Vivix. Satu sudu kecil setiap hari. Vivix ni "botanical beverage" so bancuhlah dengan segelas air sepatutnya. Lagipun kadar penyerapan lebih baik begitu. Saya pula suka rasa masam Vivix tu, so saya memang telan yang original pekat tu je.

Saya menyusukan anak, dua orang iaitu baby Am dan kakaknya Bella yang berumur 2 tahun lebih. Alhamdulillah, production susu macam sediakala. Rasa susu tu dah confirm sedap sebab Bella masih gian nak menyusu macam baby. Tapi, ini sayalah. My very own experience.

Kesan Vivix pada saya? 


  1. Tubuh saya cepat recover lepas bersalinkan Am, sebab tu saya mampu ke Europe dan pulang dalam keadaan sihat. Alhamdulillah.
  2. Wanita dalam pantang suka badan rasa hangat-hangat kan? So, Vivix is the best choice for me.
  3. Badan saya kuat dan bertenaga walaupun sibuk dengan pelbagai urusan yang menuntut perhatian. 
  4. Imun badan saya kuat. Alhamdulillah saya belum demam lagi sejak lahirkan baby Am walaupun life saya sangat sibuk. Letih tu biasalah sebab saya breastfeed dua orang anak, kan?


Tentang Vivix


Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu. 

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.



Kehebatan Vivix

  1. Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  2. Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
  3. Vivix melambatkan pembentukkan AGE. Penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  4. Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel. Tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. Mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh.
Harga satu botol Vivix ialah RM475.00


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060) 
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!