Kebaikan Ostematrix Untuk Ibu Mengandung

Assalamualaikum .. Sebelum tidur ni saya nak share beberapa manfaat Ostematrix untuk ibu mengandung berdasarkan pengalaman saya sendiri yang telah mengamalkan pengambilan produk ini ketika mengandungkan anak kedua dan ketiga.





Tidur lebih lena


Saya memang jenis susah tidur malam, apatah lagi ketika hamil dengan keadaan badan yang kurang selesa dek perubahan demi perubahan yang dialami sepanjang mengandung. Perut yang makin besar, kram di kaki, sakit pinggang dan macam-macam. Alhamdulillah, pengambilan Ostematrix membantu saya mengatasi masalah ni, walaupun mungkin tidur tu sekejap aje tapi lena. Lebih best saya boleh bangun pagi dengan cergas!

Tiada masalah sembelit


Bukan ibu yang berpantang aje ada masalah sembelit tau. Ibu hamil pun ada juga tambahan lagi apabila perut kian membesar yang menekan bahagian usus kami-kami ni. Kandungan Ostematrix Shaklee ni pula memberi efek melembutkan najis so mudahlah nak membuang dengan jayanya.

Tips saya, apa-apahal sebaik bangun tidur minumlah segelas air masak terlebih dahulu untuk memudahkan proses perkumuhan.

Pinggang dan paha tak lenguh


Saya ni asal mengandung je aktif semacam, tak reti duduk diam dan paling best, saya mengandung anak kedua dan ketiga dengan rezeki dapat menyusukan mereka sepanjang tempoh mengandung tu. Faham-fahamlah bagaimana keadaan menyusukan anak kecil yang belum berusia dua tahun, tidur malam saya memang standby mengereng. Lenguh. Tapi dengan pengambilan Ostematrix, masalah lenguh dan krem ini dapat diatasi.

Maintain production breastmilk masa hamil


Syukur atas nikmat Allah, saya mampu susukan anak-anak saya walaupun saya mengandung. Buat pengetahuan anda, ibu mengandung tak boleh makan alfalfa (milk booster paling superb buat saya) jadi boleh teruskan minum ESP dan gantikan alfalfa dengan Ostematrix untuk bantu maintain breastmilk supply. Alhamdulillah untuk saya sendiri memang berkesan.

Bantu mudahkan bersalin


Sekali lagi syukur, saya bersalin agak mudah untuk ketiga-tiga orang anak. Masa mengandungkan anak sulung, saya memang rajin minum susu sebab suami saya masa tu rajin bancuhkan hehehe .. tapi untuk anak kedua dan ketiga saya rajin telan 4 biji Ostematrix Shaklee sebelum tidur. Kandungan kalsium dalam Ostematrix ni penting untuk kurangkan krem semasa proses bersalin. Bayangkan jika anda krem semasa meneran?

Jadi, cukuplah dulu saya kongsikan 5 manfaat yang saya perolehi hasil daripada pengambilan Ostematrix Shaklee secara konsisten ketika mengandung. Kalau teringin nak tengok betapa cergasnya saya ketika mengandung bolehlah view vlog saya yang ni, Siap main badminton lagi masa mengandung.




     


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060) 
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!