Duta Bling Buubies dan Keputusan My Bling Moment Breastfeeding

Masih online dari Melbourne.

Now ni, pukul 4.29 am waktu Malaysia dan 7.29 am waktu Melbourne.

Saya bangun awal kat Melbourne ni sebab time ni dan terang pun. Harini last day di Melbourne. Program pagi ni, adik ipar saya dan suaminya akan konvo (both of them student Uni of Melbourne). Then, kami akan sambung jalan-jalan Melbourne. Flight pulang ke Malaysia malam ni .. for 8 hours. (saya tak ambil bassinet tau! I pangku Icha for 8 hours. Hebat kan?)

Alhamdulillah.. keputusan My Bling Moment : Breastfeeding  yang saya join tu dah keluar result. Saya dapat nombor tiga! Tak sangka lak menang coz guna camera handphone buruk ni je.. gambar pun kabur hikhik. Tapi, yang uniknya bukan cerita tu .. saya sangat teruja sebab yang dapat tempat pertama tu adik saya, Harlinda Halim!!! Yeay! Nampaknya emak dan abah saya kena double-yeay la ye ;)

Untuk tahu keputusan penuh.. kawan-kawan bolehlah baca kat entry ni k? 


Terima kasih Mommy Lyna sebab anjurkan contest ni. Tak sabar nak tunggu next contest lak. Tahun 2011 ni kami sekeluarga nak join banyak2 contest.

love in Melbourne 2010
Yeay! Emak Icha menang!



lots of love,

5 comments:

  1. owh.. harlindahalim is your sister?????... patutla muka sama.....

    congrats ye hadha!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Congrat sis!! memang double yippie

    ReplyDelete
  3. tahniah dear......wahh cantik gambr tu..framekan gantung kat dinding..... hadha...meh masuk contest ni..share cite..http://everybodylovescery.blogspot.com/2010/12/hadiah-hujung-tahunkongsikan-pengalaman_10.html

    ReplyDelete
  4. tahniah! comel betul pic tu, memang kena sgt dgn caption ;)

    ReplyDelete
  5. along : inda pun teruja sbb along top3!

    desperate mama : iye! kami sedarah sedaging, semak sebapak! =)

    ReplyDelete

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!