Day 29 - In this past month, what have you learned

1. menghargai masa ~ masa itu wang, masa itu pedang ~ sejak jadi businesswoman, saya asyik rasa tak cukup masa je .. wajib sangat perbaiki tang ni kalau nak jadi muslimah jutawan ni

2. menepati janji ~ salwa, azrin, kak qish, nanak .. semua buat tagged 30 Days Quest ni sungguh-sungguh .. dan saya tahu diorang rajin bw ke blog picisan saya ni .. thanks gurls! you all always make my days .. sebab korang juga saya berjaya buat tagged ni tau.. tinggal satu entry wajib, dan satu entry optional..

3. belajar bersabar ~ thanks kak cery sebab pesan kat hadha jadi sabar .. i love you so much! ( .. and miss you too larr... busy nya lah kita sampai tak sempat dating bulan disember ni kan?)

4. belajar business ~ wah! dulu-dulu memang hubby la mentor saya.. tapi tak jalan pun.. now ni sejak join GBS Shaklee.. saya ada mentor yang hebat-hebat! ~ kak N ibu addinnasa ; kak cery mama faiz  ; along superkids mommy lyna ~ best kan mentor-mentor saya? bertuah badan i ..

5. belajar lebih organized dan ada matlamat hidup ~

6. .. ini yang paling banyak saya belajar ~ jadi ibu bukan mudah .. tapi ia adalah pengalaman dan pendidikan terbaik mematangkan saya .. inshaALLAH

lots of love,

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!