Dec 1, 2010

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


Foto terkini saya. Pertama kali ke Kelantan naik bas.

Stesen Bas Hentian Putra, KL


15 interesting facts about yourself

  1. Ny name is unique. One and only in the world .. except you browse for hadha only, or tina only .. hikhik!
  2. I am a Shaklee Independent Distributor.
  3. Anak sulung daripada sembilan orang adik-beradik
  4. Lembut tapi garang .. dan cepat naik angin, especially bila orang cakap merepek-repek dan berlagak!
  5. Orang kata saya comel .. tatau la kan? Sampai sekarang orang cakap macam tu. tang mana yang comel pun tatau le..
  6. Saya suka mikrofon dan kamera :)
  7. Degil, keras hati ..
  8. Saya sangat suka menulis!
  9. Tak suka budak kecik yang mengada-ngada .. rasa nak lepuk aje!
  10. Sangat suka tengok cerita seram ganas dan aksi!
  11. Cepat boring ..
  12. Birthday saya? 22 mac 1981. Ada yang geng dengan saya tak?
  13. Saya sebenarnya sangat suka ketawa .. suka sangat! tapi kalau saya tak ketawa tu maknanya saya rasa korang buat lawak tahpape la tu ...
  14. Sangat PANTANG orang masuk campur urusan saya, especially berkaitan hubby dan icha.
  15. Saya suka makan sedap-sedap
Okey done my first task! hahahhaha... lepas ni saya nak check kawan-kawan yang dah kena tagged tu sape tak buat lagi yekk? Tadi saya nampak Kak Qish dah buat entry hari kedua :)



lots of love,