Ikhtiar Untuk Mendapatkan Zuriat

Seperti entry saya yang sebelum ini, ada saya kongsikan Punca Susah Untuk Mendapatkan Zuriat. Puncanya adalah kerana dari pada masalah mandul. So anda lelaki dan juga perempuan harus meningkat tahap kesuburan anda. Jom kita lihat informasi SET KESUBURAN LELAKI bersama Produk Shaklee yang diakui keberkesanannya.


Set Kesuburan Untuk Suami :

2 produk yang dicadangkan, adalah 
  1. Vitamin E Complex
  2. Zinc Complex


Kedua-dua vitamin ini berfungsi untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma lelaki selain mengekalkan paras hormom lelaki dan keinginan seksual. Bagaimana dua vitamin ini mampu menigkat kesuburan?

Ok, Vitamin E yang mengandungi selenium terkenal sebagai "vitamin cinta". Ia menggalakkan pembentukan sel sel baru (termasuk RNA & DNA). ia juga berkhasiat untuk meningkat kelakian dan meyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita. Sebanyak 50% selenium didalam badan lelaki berada di testikel & duktus seminal. Selain itu kehilangan air mani oleh lelaki boleh membantu lelaki dengan pengambilan Vitamin E ini.

Manakala Zinc Complex pulan merupakan zat yang sangat penting dalam proses pembetukkan hormon Testosteron, dimana ia akan mengekalkan kuantiti sperma, dan paras testosteron yang bersesuaian. Selain itu Zinc juga berperanan dalam proses pembentukan genetik pada DNA. Secara keseluruhannya Zinc membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang kuat dan sihat. Kekurangan zinc bagi si suami akan mengakibatkan masalah sperma yang abnormal, low count sperm dan penyakit prostat.


Set Kesuburan Untuk Isteri :

3 produk dicadangkan kepada wanita diluar sana :
  1. B-Complex
  2. ESP
  3. GLA Complex


Bagaimana B-Complex hebat ini mampu membantu meningkatkan kesuburan wanita. Fungsi B-Complex yang memberi rasa tenang, rilex dan menghindarkan diri dari stress. Kajian mendapat wanita yang bekerja dan selalu stress susah untuk dikurniakan zuriat kerana ketidaksuburan. Jangan jadikan stress sebagai faktor menghalang anda dari dikurniakan zuriat. Tenangkan minda dengan pengambila b-complex ini amatlah sesuai. 

Manakala GLA Complex pula sangatlah baik diamalkan untuk wanita terutama yang menghadapi masalah haid yang tidak teratur atau selalu mengalami PMS. GLA ini mebantu wanita mneghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti yang dikenali sebagai "mucus serviks putih". 

ESP ataupun nama panjangnya Energizing Soy Protien pula amatlah mambantu wanita dalam membekalkan protien kepada sel-sel badan. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan proses pembentukan janin. Jika protien tak cukup, ia akan mengganggu kualiti sel pembiakan lelaki dan wanita. Bagi individu yang mempunyai masalah sel telur ovum yang tidak matang, sedikit, kecil dan tidak sihat disarankan ambil lah ESP ni.

Jadi saya mencadangkan kepada lelaki dan wanita diluar sana yang ada masalah kesihatan berkenaan kesuburan, boleh lah dapatkan produk semulajadi ini. Dan saya doakan, Allah mengurniakan anak-anak yang sihat dan cergas! Terima kasih kerana sudi membaca! ;)




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Mashidayu Mohyi (ID 846060) 
Facebook : Mashidayu Mohyi
No Tel : 017 880 5272
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!