Produk Untuk Bantu Hilangkan Bau Badan Tak Sedap


Masalah bau badan yang telah saya ceritakan pada entry sebelum ni telah mendapat perhatian ramai. Untuk menghilangkan bau badan ada yang dah macam-macam ubat dipakainya. Daripada ikhtiar mandi sejam sekali, memakai deadorant, produk wangian dan lain-lain lagilah, tetapi hasilnya masih lagi belom positive. Bau badan masih menyengat orang sekeliling.

Ok, jika dilihat secara keseluruhannya, bau badan ni adalah berpunca daripada masalah toksin dalam badan yang tidak disingkirkan dari badan secara keseluruhannya. So, apa lagi nak buat selain daripada cara-cara yang saya share di atas tadi?

Dalam produk Shaklee, masalah bau badan melampau dan menyengat ini boleh diatasi dengan mengamalkan suplemen Alfalfa Complex. Bagaimana? 

Seperti yang kita sedia maklum, Alfalfa Complex berfungsi untuk DETOKS tubuh secara keseluruhan. Basically Alfalfa membantu menyahkan bau badan dengan cara :-

  1. Buang toksin dalam badan
  2. Cuci darah (detoks total)
  3. Bersihkan usus, buang angin jahat dalam usus dan perut
  4. Klorofil Alfalfa adalah agen anti fungal; so ia bertindak sebagai deodoran semulajadi tubuh


Amalkan pengambilan Alfalfa Shaklee ini secara konsisten. Jangan lupa, Alfalfa ni kaya dengan vitamin K yang bantu pekatkan darah, so, the more Alfalfa tabs kita makan, kena minum air secukupnya juga. Minum air ini penting untuk membantu proses penyesuaian diri dengan kesan semulajadi produk ini.

Alfalfa Complex mampu meghilangkan bau badan

Terdapat dua saiz Alfalfa Complex Shaklee; iaitu 330 biji dan 700 biji. Nak jimat, saya syorkan anda terus beli saiz L (700 biji). Boleh hubungi saya terus untuk tau cara beli produk ini dan cara daftar ahli Shaklee juga.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Mashidayu Mohyi (ID 1208072
Facebook : Mashidayu Mohyi
No Tel : 017 880 5272


COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!