Advance Joint Health Tablet - AJHT

Sedar tak, saya banyak update mengenai parkinson kebelakangan ini. Bukan apa, sebab saya nak pastikan seluruh rakyat Malaysia boleh hidup sihat tanpa gangguan fizikal yang teruk. Bukan apa tau, seperti pada entry sebelum-sebelum ini, penyakit parkinson dikalangan orang muda masa ini amat membimbangkan juga. Mungkin ada yang tak perasan, tu yang kene cek tu. 

So kesempatan kali ini, saya nak terangkan serba sedikit kaedah pencegahan awal sakit parkinson. Ada dua cara:

  1. Amalkan Vivix
  2. Amalkan AJHT 


Apa itu AJHT?

AJHT singkatan untuk Advanced Joint Health Tablet, mengandungi bahan utamanya iaitu Boswellia Extract. Boswellia ini adalah gum resin dari pokok Boswellia Serrata. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia adalah asid boswelik (AKPA, asid3 asetil 11 beta boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi)

Apa kebaikan AJHT?

Vitamin ini dihasilkan daripada satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi sendi. 

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Antara kebaikan AJHT ni :
  1. menyokong keselesaan sendi
  2. membantu mengekalkan tulang rawan
  3. memelihara tisu penyambung yang sihat
Siapa Yang Patut Ambil AJHT?

Kebanyakan pengidap sakit sendi tidak mempunyai kerosakan terhadap sendi mereka. Kesakitan itu mungkin berpunca dari lapisan tisu luaran, otot, ligamen, sendi atau pangkal saraf. Tulang jarang menyebabkan kesakitan.
  • Kesakitan ringan mungkin disebabkan oleh terseliuh atau ligamen atau otot yang terkoyak sedikit. Ini boleh disebabkan oleh aktiviti yang berat, mengangkat berat, postur yang tidak elok, kecederaan atau pergerakan tidak betul.
  • Mereka yang diagnosis mempunyai parkinson
  • Berat badan berlebihan
  • Kecacatan tulang belakang atau tangan dan kaki
  • Kecederaan (kemalangan, bersukan dan sebagainya)
  • Penyakit sendi seperti arthritis
  • Sakit dari pangkal saraf (seperti saraf yang terhimpit)
  • Penyakit tulang
  • Ketumbuhan
  • Jangkitan kuman
  • Masalah mental seperti tekanan, kemurungan dan sebagainya
  • Penyakit kronik
  • Ubat-ubatan
So, mereka yang mempunyai simptom-simptom awal sakit parkinson bolehlah ambil tablet AJHT ini sebagai langkah awal. Jangan tunggu dah tua baru nak ambil. Kerana sendi yang tidak licin membolehkan pergerakan tangan ataupun anggota tubuh badan yang lain terganggu. Jaga kesihatan anda supaya sihat selalu!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

-AYU-
Facebook : Stmshdy Mhdmhy
No Tel : 017 880 5272
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!