Suplemen Untuk Masalah Kolestrol Berlebihan Dalam Badan

Ramai juga yang bertanya pada Ain, jika ada masalah kolestrol yang tinggi, apa suplemen yang patut saya ambil? Omega Guard atau Phytocol ST?

Kolesterol jahat sememangnya adalah kolesterol yang perlu kita kawal tahapnya. Ini kerana ia boleh memberi kesan kepada tahap kesihatan kita, antarannya ialah masalah sakit jantung. 

Pemakanan harian kita sememangnya ada kolesterol. Jika pandai kawal, maka tak banyaklah kolesterol yang kita ambil. Namun begitu, disebabkan kerja harian yang sibuk, boleh ke kita kawal pengambilan kolesterol kita? 

Maka dengan itu, Shaklee ada dua supplement yang membantu mengurangkan kadar kolesterol. 

Kini anda ada 2 pilihan suplemen Shaklee yang sesuai untuk masalah kolestrol iaitu Omega Guard dan Phytocol ST.




Apa perbezaan Omega Guard dan Phytocol-ST ni?

Sebelum makan, digalakkan mengambil Phytocol-ST dahulu. Ini kerana, Phytocol-ST membantu menghalang kolesterol jahat daripada masuk ke dalam saluran darah kita. 

Namun begitu, ada juga beberapa kolesterol jahat yang mungkin “terlepas” ke dalam salur darah kita (dalam kuantiti yang sedikit). Oleh itu, pengambilan Omega Guard digalakkan untuk mem”bersih”kan kolesterol tersebut. 

Kolesterol jahat itu akan dibawa oleh Omega Guard ke hati, dan dirembeskan melalui saluran yang betul seperti peluh dan sebagainya.

Oleh itu, jika anda ingin mengurangkan kadar kolesterol atau mencegah daripada mengalami masalah kolesterol tinggi, mulalah dengan pengambilan Omega Guard dan Phytocol-ST secara konsisten.


Bagaimana Omega Guard berfungsi untuk menurunkan tahap kolestrol?

Omega Guard membantu menyingkirkan enapan dan mendapan kolestrol jahat (LDL) yang sedia ada pada salur darah.


Dengan bantuan Alfalfa Complex Shaklee bersama Omega Guard boleh membantu mengangkut keluar kolestrol jahat, lemak-lemak dan toksin keluar dari badan anda.

Bagaimana Phytocol-ST mencegah penyerapan kolestrol daripada makanan?

Phytocol membantu membina blok yang boleh menghalang penyerapan kolestrol dalam darah..selalunya dicadangkan diambil bersama makanan atau sebelum makan makanan berlemak dan berkolestrol.

Untuk pesakit yang mempunyai masalah penyakit kardiovaskular  seperti jantung, disarankan mengambilnya bersama CoQHealth untuk mengoptimumkan kesan Phytocol ST.

Boleh ke ambil dua-dua sekali?


Sebagai langkah mencegah dan membuang kolestrol jahat sedia ada sekaligus, saya pasti akan cadangkan anda mengambil kedua-duanya sekali untuk kesan optimum. 

Dengan pengambilan Omega Guard dan Phytocol ST sekali akan membantu anda mengembalikan bacaan kolestrol anda kembali normal dengan lebih cepat..insyaaAllah.

Nak order vitamin Shaklee? Contact aje nombor phone Ain di bawah okey 😉

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Nurul Ain Najwa Rosli (ID 1208084)
Facebook : Ain Rosli
No Tel : 017 735 2669
Emel : nurulainnajwarosli@yahoo.com
COD Area : Shah Alam & Kuala Lumpur

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!