Cantik Berseri Tanpa Mekap Tebal dengan Suplemen

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Jangan hairan kaum wanita ni obses bab nak kuruskan badan, bab nak rambut cantik, bab nak kulit cantik dsb sampai sanggup melabur ribuan ringgit asalkan kelihatan cantik dan presentable! Ada yang cantik cara 'cover', ada yang cantik cara 'pemulihan semulajadi'.

Ini testimoni customer kami yang amat berpuas hati dengan salah satu hot produk kami iaitu ESP (Energizing Soy Protein).



No more mekap tebal pun dah cukup buat Zue kelihatan berseri-seri, kan? Kulit yang sihat, cantik dan berseri sememangnya penting untuk membantu meningkatkan keyakinan diri kita. Apatah lagi, pengambilan suplemen ESP ini bukan aje cantikkan luaran malahan ia bertindak sebagai energy booster dan bantu nutrien lain yang diterima badan menyerap dengan lebih sempurna. Barulah berbaloi makan vitamin untuk cantik, kan?

So, bulan ni Shaklee ada buat promosi ESP tau.. BELI 6 DAPAT 7 canisters ESP. Tapi nak beli 1 canister pun boleh juga, RM150 per canister.

Namun, bagi anda yang beli satu set promo ni automatik layak jadi ahli Shaklee secara PERCUMA.Antara manfaat jadi ahli Shaklee ialah of course anda dapat diskaun ahli untuk semua produk Shaklee selepas itu. Dan, bagi yang berdaftar di bawah team Supermom pula, anda akan diberi akses ke grup khas customers dan biz sekiranya mahu belajar biz Shaklee ni k?


Oh ye! Nak tau cara bancuh ESP ni kan? Saya dah sediakan video untuk anda :)



Berminat? Hubungi je kami seperti di bawah k! 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!