Set Tripple Gems Shaklee - Tak Perlu Telan Vitamin!

Apabila sebut pasal suplemen, tentu ramai terbayang dalam otak masing-masing betapa banyaknya pil nak kena telan sehari. Tapi, tu bagi yang tak suka telan pil lah.. bagi yang seangkatan dengan saya, yang suka telan pil ni, rasa macam nampak candy pulak ;)

Tapi, dalam keadaan sekarang, makanan tambahan adalah perlu unless anda betul-betul amalkan gaya hidup sihat dan anda sendiri mampu berada dalam persekitaran yang sihat. Setuju tak dengan saya?

Okey, takmo bebel panjang.. saya nak perkenalkan Set Tambah Tenaga Shaklee yang bukan pil, cuma kena minum je. Lengkap dengan protein, kalsium, multivitamin dan mineral, serta serat. Malahan, ia juga membantu anda untuk kekal cergas bertenaga sepanjang hari dan sesuai untuk anda yang plan nak kawal berat badan.

Memperkenalkan .. SET TRIPPLE GEM daripada Shaklee! Ada juga yang panggil Set Mighty Three Gems Shaklee. Dua-dua pun sama. Set ni terdiri daripada ESP, Meal Shakes dan Performance Drink.

Nak tau lebih lanjut, jom tengok drama pendek yang kami buat ni k ;)




Nak dapatkan video lain jangan lupa SUBSCRIBE ke channel kami ni ye :)

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!