Set Tambah Berat Badan yang Enak dan Melekakan

Set tambah berat badan Shaklee
Jom tambahkan berat badan secara sihat!

Assalamualaikum Salam Hari Selasa..!

Nampak ceria-ceria saja harini jangan bermasam muka tau.

Lagipon esok 22 oktober 2014, cuti bekerja, sempena Hari Deepavali ;)

Perasan tak, ada diantara kawan-kawan, ahli keluarga, ada yang bersaiz terlalu besar dan ada yang terlalu kurus. Untuk mereka yang terlalu besar atau berisi, sebenarnya mudah untuk menguruskan badan, tapi untuk yang terlalu kurus, kecil dan cekeding, orang kata dah macam papan lapis. Cemana pulak kan??

Haa bukan apa, kebanyakan orang memang sangat memerlukan kenaikan berat badan untuk lebih sehat, berkeyakinan dan nampak cantik. Sebab tu Shaklee memperkenalkan Set Tambah Berat Badan.


SET TAMBAH BERAT BADAN ini terdiri daripada :



  1. Meal Shakes
  2. Vita-Lea
  3. B Complex


Fungsi setiap suplemen dalam set tambah berat badan ini ...

MEAL SHAKES


Meal Shake ni sangat sedap, berperisa vanilla mengandungi sumber protien dengan vitamin dan mineral tambhaan. Ia sangat berkhasiat dan mudah disediakan. Sangat sesuai untuk dijadikan makanan tambahan dalam hidangan kanak-kanak. 

Meal shake ini juga mampu menambah selera makan, dan sekaligus dapat menambah berat badan anda. Dengan cara penyediaan yang mudah dan ringkas, boleh dicampurkan dengan Chinc Choc, ataupun air lain. Nak buat aiskrim pon boleh tau.

VITA-LEA


Vita-Lea ini pula adalah multivitamin yang diperkaya dengan 28 vitamin dan mineral penting. Ia amat membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik seklaigus membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.

Dimana Vita-Lea ini mengandungi mineral yang mudah bertindak balas dengan protien dan menjadikannya lebih cepat diserap oleh usus kecil manusia. Dan automatic dapat membantu menambah berat badan,

Yang beruntungnya mengamalkan Vita-Lea ini ia dapat menambah berat badan, tetapi tidak akan menyebabkan kegemukan. Haaa beruntungkan!

B-COMPLEX


B- Complex pula mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik. Ia membantu juga menukarkan protien, lemak, dan karbohidrat kepada tenaga.  Selain itu ia mengandungi asid folik dan mencukupi dalam diet harian wanita terutamanya yang sedang mengandung. Asid folik ini juga mempunyai kadar serapan yang tinggi dan sangat semulajadi. Kurangnya pengambilan B-Complex boleh meningkatkan risiko penyakit jantung. Jadi ia amat penting sekali.

Jadi kepada mereka yang nak lebih sehat, lebih bertenaga, untuk cukup vitamin, sila lah amalkan Set Tambah Berat badan dari Shaklee. Bukan saja sehat, malah dapat menghalang kita kene risiko penyakit kegemukan yang melampau.

Sekian ;)

Senyum selalu awet muda.


--Sehat itu Ibadah--

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Facebook : Stmshdy Mhdmhy
No Tel : 017-880 5272
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!