Meal Shakes Shaklee Untuk Anak Ekzema

Jom baca testimoni ibu ini tentang Shaklee Meal Shakes yang bantu kulit anaknya yang ekzema jadi lebih sihat dan cantik selepas mula consume suplemen ini secara konsisten.

Meal Shakes untuk anak ekzema
Bagaimana Meal Shakes mengurangkan Ekzema Anak?

Sekiranya anda telah menonton video tentang Shaklee Meal Shakes ini, anda akan faham bahawa kandungan multivitamin lengkap yang terdapat dalam produk ini membantu mengisi lompong nutrien dalam badan. Mana yang tak cukup dicukupkan, dan yang memang sedia ada dibaikpulih dengan tujuan membantu segala nutrien itu berfungsi dengan optimum terhadap keperluan tubuh badan anak itu.

Sefaham saya, anak yang ekzema ini sistem pertahanan tubuhnya masih fragile dan perlu dibantu. Sebab itu, terbaik kita rawat anak secara semulajadi. Beri makanan homemade mak-masak-sendiri berasaskan organik/semulajadi, banyakkan minum air untuk detox/flush-out toksin dalam badan dan gunakan krim/pelembab yang non-steroid sifatnya untuk memelihara sel kulit anak yang sangat fragile tadi. Anak sulung saya juga ekzema :)

Meal Shakes membantu meningkatkan imun badan anak melalui proses pelengkapan nutrisi tadi, plus produk Shaklee adalah berasaskan bahan-bahan semulajadi yang dijamin selamat dan berkesan, inshaALLAH. Selain itu, kandungan protein non-gmo dalam Meal Shakes turut membantu sel-sel kulit anak yang ekzema dipulihkan dan dibina yang baru yang lebih sihat.

Anak-anak memang sukakan Meal Shakes ni. Anda yang nak cuba pastikan anak anda tidak ada masalah lactose intolerance dan alah soya juga. Selain itu, Meal Shakes ini hanya kami syorkan pada anak-anak seawal usia setahun sahaja ye.. dan bancuhan pada peringkat awal ini juga adalah sekadar setengah ke satu sudu kecil sehari sahaja. 

Berminat? Jangan lupa dapatkan Meal Shakes beli 3 PERCUMA 1 hanya pada bulan September dan Oktober 2014 ini. 

Promo Combo


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!