Faedah Minum ESP Kepada Ibu Mengandung

Ibu hamil dan nutrisi yang sihat memang tidak dapat dipisahkan. Rata-rata ketika tempoh kehamilan kaum wanita akan menjadi begitu health-concious (dan beauty-concious!) demi memastikan bayi yang dikandung sihat. Begitu juga dengan diri sendiri, sebolehnya ketika hamil, wanita tetap mahu tampil anggun berseri dan bertenaga.


Salah satu pilihan suplemen daripada Shaklee khusus untuk wanita hamil ialah ESP, iaitu serbuk protein Shaklee terlaris di pasaran. Serbuk protein ini lengkap dengan 9 asid amino penting, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada laktosa, GMO FREE serta merupakan sumber kalsium dan zat besi yang terbaik. Sudah pasti, tiada keraguan bahawa ESP Shaklee menjadi pilihan ibu hamil.


Apakah faedah pengambilan ESP ni semasa kehamilan? 

(credit to Master Shareeza)


Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui se-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak. Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. ESP juga memberi ibu tenaga di mana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat. Selain itu, protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki trimester ke 3 bagi membantu memaksimumkan pertumbuhan fetus







Jadi, kenapa harus berkira-kira mahu memberikan yang terbaik untuk diri sendiri dan lebih-lebih lagi bayi yang sedang dikandung?


Untuk maklumat tambahan tentang ESP, boleh baca 16 Fakta Menarik tentang ESP di sini.



Cara bancuhan ESP Shaklee paling asas pula saya telah siapkan untuk anda di entry ini. Oh ye! Lepas tu jangan lupa subscribe ke channel YouTube saya tau!




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060) 
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!