Dari 3 oz ke 9 oz sekali pam!

Konsep asas penyusuan susu ibu ialah SUPPLY vs DEMAND.

Lebih tinggi DEMAND = PERMINTAAN, maka lebih tinggi SUPPLY = BEKALAN.

Mudah kan? Macam mana nak create demand?

Pastikan anda mempunyai dan melakukan sessi perahan yang konsisten. Tetap. Jangan sesekali tunggu sampai breast bengkak berdenyut-denyut dan terasa penuh baru nak pam. Bahaya! Ini mengundang kepada kemeruduman production breastmilk anda.

Jika penat, stress, takde mood dan malas .. sila amalkan pengambilan suplemen mulai hari ini, dengan konsisten. Tanamkan azam dalam diri untuk memberi susu ibu sepenuhnya kepada anak anda. Suplemen Shaklee adalah pilihan saya, dan set penyusuan Shaklee sangat disyorkan buat anda. Ia lebih daripada sekadar milk booster, kerana set ini adalah gabungan vitamin-vitamin pelengkap nutrisi tubuh anda bersama kehadiran suplemen yang mampu membantu menjadi milk booster (namun istilah yang lebih tepat ialah suplemen yang membantu mempercepatkan penghasilan susu badan setelah dikosongkan daripada breast)

Jom baca testimoni ibu ini. Credit to Kak Norita






Ibu-ibu yang mengamalkan suplemen Shaklee, ia memberi faedah lebih daripada apa yang anda mahu. Sila dapatkan konsultasi percuma terlebih dahulu sebelum mencuba mana2 suplemen Shaklee.


0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!