Review ESP Shaklee Yang Buat Saya Gembira

Salah satu daripada produk Shaklee kegemaran saya sudah semestinya serbuk protein Shaklee yang yang telah menjadi suplemen wajib saya sejak tiga tahun yang lalu. Shaklee ESP (Energizing Soy Protein) ini asalnya saya minum dengan tujuan untuk membanyakkan susu badan, namun hasil eksperimentasi saya mendapati pengambilan Shaklee ESP ini secara teratur juga membantu saya kekal bertenaga sepanjang hari dan memberi kesan kulit yang cantik berseri. Anak-anak saya, Icha dan Bella turut mendapat manfaat hasil daripada pengambilan Shaklee ESP.

Baiklah, sebenarnya banyak lagi manfaat yang saya dan rakan-rakan telah perolehi hasil pengambilan Shaklee ESP ini secara konsisten, alhamdulillah. Jadi, kali ini saya cuma kongsikan dengan anda semua sedikit review peribadi saya tentang Shaklee ESP dalam salah satu siri VLog saya.

Kepada anda yang nak tahu cara bancuhan protein Shaklee ni yang paling asas, memang wajib view video review ni. Jemput view, like, komen dan subscribe ke channel VLog saya ok?







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060) 
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya



0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!