Bakal Pengantin Perlukan Suplemen Ini

Khusus untuk bakal pengantin, vitamin Shaklee juga sesuai untuk anda. 

Cadangan vitamin asas untuk keintiman yang sihat ialah Vitamin E dan Alfalfa.




Vitamin E

- Anti oksida, anti penuaan, menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot dan baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin!

Alfalfa

- Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, dan banyak lagi kebaikan Alfalfa di sini.


Vitamin E sebagai sex vitamin (vitamin cinta)

" Some like to call vitamin E the "sex vitamin". It gets this name for a couple of reasons. One, vitamin E has been said to aid in the production of sex hormones, which aids in attraction, desire, and mood. Two, it prevents age and disease, which of course indirectly boosts the longevity of anyone's sexual lifestyle. Some women prefer to use Vitamin E as a lubricant during sex to heighten their experience considerably. Always make sure that the Vitamin E will not reduce the effectiveness of a condom, if using one, as latex is prone to disintegrate with certain oil-based lubricants. "

Testimoni customer kami :))
" Sejujurnya, pertama kali saya consume Shaklee Vit-E adalah selepas menjalani pembedahan “Surgical Incision and Drainage”. Tujuan asalnya ialah untuk pemulihan luka. Walaupon luka masih belum sembuh, saya notice yang saya turut mendapat “side-effect” yang lain, tapi bukan negatif yaa. Sangat2 POSITIF! Alhamdulillah. Mula2 nya seakan2 tak percaya yang itu adalah penangan Vit-E. Tapi, bila saya kaji dan terus mengkaji, benarlah itu adalah kesan yang baik daripada Vit-E. !), pengambilan Vitamin-E tidak menggangu penyususan susu ibu. Apatah lagi, sangat membantu mencantikkan kulit! Sudah hampir setahun saya mengambilnya untuk tujuan antioxidants dan kesihatan kulit, dan anak saya masih lagi mendapat khasiat susu ibu.."

Credit to genkimomma.com

_____________________________________________________________________________________________________


Perkongsian daripada website http://home.hamidarshat.com/

ISTERI LEMAH SYAHWAT


Soalan

Saya ingin mengetahui mengapa saya tidak mempunyai keinginan melakukan hubungan seks. Saya rasa saya mempunyai masalah ini. Kadang-kadang untuk merasakan keinginan melakukan seks itu hanya timbul 2-3 bulan sekali. Ini menimbulkan kemarahan dan rasa tidak senang suami. Saya sangat-sangat berharap ada penyelesaian untuk ini. Walaupun suami telah cuba sedaya upaya menghairahkan saya- saya masih tidak merasa apa-apa. Saya ingin sekali mempunyai perasaan itu walaupun seminggu sekali. Tolonglah saya doktor selesaikan masalah ini kerana seringkali ia menjadi punca pertengkaran kami.

Jawapan




Tentang kedinginan seks ini kebanyakan daripada masalah ini ditimbul daripada tekanan mental. Stress mungkin timbul di tempat kerja ataupun di persekitaran rumahtangga khususnya jika kita jenis yang sangat sensitif dan mudah tersinggung emosi serta tidak pandai untuk menangkis tekanan mental ini. Terdapat banyak kaedah untuk mengatasi tekanan mental ini. Diantaranya ialah untuk menguatkan iman dan taqwa menerusi ibadah kita seperti membaca Quran, sembahyang dan banyak berzikir kerana semua perbuatan ini akan mengurangkan ketegangan fikiran dan mungkin seterusnya akan dapat merangsang kegairahan seks.



Puan mesti ambil peranan seks ini sebagai tanggungjawab isteri dan kita mesti bersikap aktif dan pro-aktif dalam hal ini. Jangan cuba mengenepikan atau menyorokkan perasaan ini kerana tanggungjawab ini adalah sangat penting demi untuk kedamaian rumahtangga. Jika dengan kaedah-kaedah mengurangkan tekanan tidak berjaya, saya fikir eloklah puan juga melihat keadaan kesihatan samada terlalu gemuk ataupun mengidap sesuatu penyakit yang mana ini memerlukan juga rawatan dari doktor. Tentukan makanan puan berkhasiat dan mengandungi vitamin yang cukup. Cuba amalkan Multi-vitamin ( banyak jenama dipasaran), Vitamin C Dos tinggi iaitu 1000Gram dan Vitamin E 800IU sehari.



Seterusnya puan juga perlu mendapatkan kaunseling sebaiknya daripada doktor pakar saikaitri khusus dalam bidang seksual dan perkahwinan. Mungkin puan boleh hubungi jabatan kauseling dan sakaitri di HUKM untuk mendapat bantuan tentang masalah ini.

_____________________________________________________________________________________________________



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060) 
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Gombak, Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!