Kulit Anak Kering

Sepanjang harini saya asyik la berasa loya dan sakit kepala. Untuk hilangkan rasa sakit, saya sibukkan diri mengemas rumah, mop sana, mop sini, susun sofa, kemas dan susun segala bil, invoice yang belum disusun dsb .. dengan harapan hilang rasa tak selesa ni. Rasanya, harini aktiviti saya 30 minit mengemas rumah .. 15 minit online .. 30 minit mengemas rumah .. 15 minit online .. huhuh!

Tadi baca blog kak cery (mamafaiz.com), seronok pula saya baca sharing beliau daripada blog kak N (anakkuwiraku.com) mengenai vitamin yang membantu menyelesaikan masalah kulit anak yang kering.

Sepanjang 10 hari pertama Ramadhan, abah berada dilaut maka saya dan Addin sahaja berpuasa di rumah. Abah pesan agar saya pastikan menyediakan juadah berbuka untuk Addin mengikut seleranya sebagai tanda reward kerana berjaya menahan diri dari lapar dan dahaga sepanjang hari. Saya menyediakan pelbagai jenis air yang Addin mahu dan saya pastikan dia akan minum dengan banyak sehingga waktu masuk tidur.

Namun sesuatu yang saya sedari, kulit Addin adakala kering sangat akibat berpuasa. Apabila ini berlaku saya akan pastikan dia mengambil GLA dan vitamin C chew sebelum tido bersama ESP + PD. Saya akan bancuhkan dengan sedikit kepekatan ESP agar protien yang cukup membantu tubuh Addin menghasilkan sel baru yang sihat dan cantik.


    Syukur, esoknya kulit Addin akan nampak lembap seperti kulit orang biasa. Tak sia-sia beri Addin makan GLA....GLA untuk seimbangkan hormon. Protien pula untuk bina sel baru dan pastikan sel sedia ada sihat. Vitamin C pastinya sebagai keperluan dalam penghasilan kolagen. Syukur dengan izin ALLAH, Ramadhan ini lebih indah dari sebelum ini di mana anak-anak dah mendapat manfaat setelah consume Shaklee dengan konsisten.


Pengambilan vitamin memang memberi kesan yang positif jika diamalkan dengan cara yang betul dengan kehendak tubuh kita. Sebab itulah, setiap set yang kami sediakan tidak sama antara satu sama lain, meskipun kandungan setiap set lebih kurang sama.

Jika anda mempunyai anak atau sesiapa sahaja yang mempunyai masalah kulit seperti dalam testimoni di atas, boleh hubungi saya secara personal untuk maklumat lanjut dan konsultasi.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


 Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:


 Hadhatina Mkb
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: yoursupermom.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!