Perlawanan Akhir Cabaran #iPHONE6MASTERIA! Akan Datang!

Untuk pengetahuan semua, pertandingan #iphone6masteria akan melabuhkan tirainya pada 30 Mei 2015 iatu pada hari Sabtu. Pertandingan ini yang semua sedia maklum telah bermula pada 1 April 2015 dan diberi tempoh selama 2 bulan bagi berlumba untuk merebut 20 peserta akhir. 




Untuk merebut kedudukan 20 peserta ke atas, mereka perlu membuat entri blog berkenaan #masteria dan perlu meletakkan video berkenaan #masteria di ruangan entri mereka. Yang paling penting mereka perlu "share" entri mereka. Setiap minggu kami akan kongsikan carta kedudukan viewers tertinggi di dalam page fb 'Supermom Masteria'.

Ini x



Alhamdulillah setakat ini kami sudah menyenaraikan senarai 20 peserta akhir yang akan berentap bagi merebut hadiah utama iatu Iphone 6 pada Sabtu ini. Ini adalah tentatif atau aturcara program pada perlawanan nanti.




Mesti meriah dan bersemangat para peserta kita nanti. Mana taknya, mestilah mereka akan bersungguh-sungguh berlawan setelah berhempas pulas menyiapkan entri untuk mendapatkan viewers tertinggi. Untuk TOP 5 bagi viewers tertinggi, kami akan beri mereka HADIAH MISTERI. Memang sangat menarik hadiah tersebut. 

Bagi mereka yang nak menghadirkan diri pada perlawanan tersebut tu nanti, kehadiran anda amat kami alu-alukan bagi memeriahkan majlis dan menyokong para peserta kita tu nanti. Jualan Masteria juga akan kami buka, dan bukan itu sahaja jika anda membuat pembelian pada hari tersebut anda akan diberi diskaun sebanyak 20%.

Selamat Berjaya kepada peserta #iphone6masteria!



0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!