Sep 14, 2010

Penawar Sakit Seorang Bayi..

.. yang bernama Alya Qatrisya ialah saya, emaknya.

rasanya dah masuk harini, entah berapa kali saya menangis setiap kali berdua-duaan dengan icha. kawan-kawan, bersungguh-sungguh saya jaga icha, betapa berhati-hati saya memastikan keselamatan icha


ICHA AKHIRNYA JATUH KATIL JUGA!!!

katil jati ni tinggi ok. separas lutut saya. benci betul saya ingat-ingat icha jatuh katil. masa hubby bagi icha pada saya, icha menangis kesedihan mendayu-dayu. tak pernah saya dengar icha menangis macam tu. terus dia peluk saya kuat-kuat. terasa badan icha menggeletar masa tu.

so far, nampaknya okey je. pagi ni icha takdelah demam. semalam pun dia main macam biasa. mulut bising juga. cuma yang saya perasan, dia cuma akan lena dalam dakapan saya. even dia diam bila ibu mertua saya hold pun, dia tak nak tidur. cuma menung je. yelah... tak sama pelukan saya dengan pelukan orang lain. saya dulu pun tension mesti nak peluk emak. sekarang tension harus peluk hubby (^_^)

doa saya, semoga icha terus sihat dan sempurna. saya akan lebih berhati-hati selepas ni.

icha, sesaat pun icha takkan berpisah dari emak selepas ni!



p/s : apa beza suami dan anak? suami boleh jadi bekas suami, tapi anak takkan ada istilah bekas anak. selagi belum bersuami, icha hak saya 100%

lots of love,