Set Tripple Gem Shaklee

Set Tripple Gem terdiri daripada Energizing Soy Protein (ESP), Performance Drink (PD) dan Meal Shake (MS).

Tripple Gem ini disarankan pengambilannya kepada mereka yang tidak sukakan vitamin dalam bentuk pil dan kapsul. Ianya didatangkan dalam bentuk serbuk yang mudah larut dan mudah diserap oleh badan. Ini kerana ia bersifat cecair selepas dibancuh. Oleh itu, Tripple Gem juga membantu menambahkan keperluan air dalam tubuh kita.

Antara golongan yang disyorkan mengambil Tripple Gem ini ialah ibu mengandung (in case tak tahan dengan ESP), ibu yang menyusukan anak dan kanak-kanak.
Harga untuk produk di dalam Set Tripple Gem :

  • Energizing Soy Protein (ESP) 36 oz - RM150
  • Performance Drink (PD) 19 oz - RM82.5
  • Meal Shake (MS) 19.2 0z - RM113.75



Kebaikan Tripple Gem


Buat pengetahuan kawan-kawan, Tripple Gem ini didatangkan dalam bentuk serbuk (yang perlu dibancuh). Pengambilan Tripple Gem ini amat disyorkan kepada mereka yang mahu mengamalkan suplemen namun tak suka makan pil atau kapsul. Ini kerana Tripple Gem ini hanya perlu dibancuh dan minum. Malahan, kadar penyerapan zat lebih cepat kerana ia berbentuk cecair.


Cadangan pengambilan




Bagi BF mommies, dicadangkan pengambilan satu sudu besar ESP bersama satu sudu besar PD dan suku cawan MS bersama 250 ml - 300 ml air masak ataupun jus oren. Minumlah dua kali sehari, pagi dan malam.

Walaubagaimanapun, Tripple Gem ini tidak terhad kepada BF mommies aje tau. Satu family boleh consume. Untuk hubby tu, bolehlah minum ESP campur PD sekali sehari pada waktu pagi. Begitu juga dengan MS. Kanak-kanak pula disarankan consume MS ni sebab ia adalah protein yang telah diblend dengan vitamins dan minerals, berperisa vanilla. Both ESP dan MS ni akan bagi rasa kenyang pada orang yang mengamalkannya. Kiranya kalau setakat nak maintain berat badan (macam saya) dah cukup ambil Tripple Gem set ni aje. Tapi kalau yang betul-betul nak diet, disarankan ambik Cinch ya - kenyang sambil membakar kalori.

Okey, so tu serba sedikit tentang set Tripple Gem. Set ni memang sangat popular menjelang Ramadhan saban tahun. Bancuh dan minum, lagi-lagi PD tu sangat bagus untuk elak dehidrasi.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060) 
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!