3 Jenis Keahlian Shaklee Yang Ramai Tak Tahu

Santai-santai hujung minggu ni, saya nak kongsikan dengan pembaca semua mengenai 3 jenis keahlian Shaklee. Eh? Ada 3 jenis rupanya ye..? Nak tau lebih lanjut kenalah baca sampai habis entri ni ok?

JADI AHLI MAKAN SENDIRI


Harga Ahli Shaklee

Ayu dah biasa makan dan guna produk-produk Shaklee. Namun, ada satu kekangan buat Ayu kadang-kadang rasa tersekat nak spend duit tu iagi-lagi Herb Lax, Vitamin C, Nutriferon dan GLA Complex tu memang Ayu dah jatuh cinta sangat dek kesan positif yang Ayu dah dapat.

Jadi, Ayu daftar jadi ahli Shaklee; sebab kata SID yang Ayu selalu order suplemen setiap bulan tu bila jadi ahli boleh dapat harga ahli.. which is less daripada Ayu selalu beli setiap bulan.

Rupa-rupanya, ada lagi benefits lain Ayu dapat sebaik sign up ahli Shaklee:

  1. Harga Ahli (rupa-rupanya) less 20% ke 30% daripada Harga Runcit
  2. Jika Ayu share belian supplemen dengan kawan-kawan dan family banyak-banyak.. dapat kumpul order anggaran RM500 Ayu boleh dapat Cash Bonus
  3. Pihak Shaklee ada buat macam-macam promosi setiap bulan, hanya yang daftar ahli aje boleh enjoy promosi ni
  4. Jika Ayu nak tau lebih lanjut tentang produk Shaklee, boleh attend mana-mana Health Talk yang dianjurkan oleh pihak Shaklee, ataupun upline. FREE OF CHARGE.


Paling PENTING, Ayu boleh maintain jaga kesihatan sebab dah boleh happy spend duit setiap bulan borong suplemen Shaklee favourite!

SAMBIL MAKAN SAMBIL JUAL SIKIT-SIKIT


Shaklee Side Income

Farah ialah seorang student di sebuah kolej swasta dalam jurusan IT. Hobi Farah pada masa lapang ialah menulis blog. Macam-macam Farah share dalam blog dia; namun Farah banyak fokus bab kecantikan remaja, tips mekap, tips berpakaian, dan ada juga Farah buat tutorial-tutorial ringkas atas permintaan followers blog dia.

Farah dah lama jadi ahli Shaklee. Ahli makan sendiri je macam Ayu. Tetapi, sebab Farah ni jenis rajin berkongsi cerita dalam blog termasuklah cerita produk-produk Shaklee yang dia guna.. maka, ada juga beberapa orang followers blog yang tanya-tanya Farah tentang produk Shaklee.

Oleh sebab Farah ada kelebihan dapat harga ahli, maka dia tolong ambilkan order followers yang berminat tadi. Sambil-sambil aje.. UNTUNG RUNCIT tu boleh juga Farah guna buat belanja di kolej. Berapa banyak dapat tu depends gak.. tapi, siapa tak happy kan kalau setiap bulan boleh dapat duit belanja RM500 macam tu.. tanpa perlu komitmen besar, kan?

BUAT BISNES SHAKLEE


Business Shaklee

Lia seorang Stay At Home Mom. Anak sulungnya baru berusia 5 bulan. Masih dalam tempoh exclusive breastfeed. Semasa dalam pantang bersalin haritu Lia dah mula cuba suplemen Shaklee. Niatnya supaya cepat sihat, cergas dan dapat bantu banyakkan susu badan.

Alhamdulillah.. Lia puas hati sangat dengan efek yang dia dapat. Sekarang, Lia nak berkongsikan kegembiraan dan kesan positif tu dengan ramai ibu-ibu di luar sana pula. Jadi, Lia contact SID yang selalu uruskan pembelian suplemen Shaklee dia dan beritahu yang Lia nak sign up ahli Shaklee, dan nak buat bisnes Shaklee.

Bila buat bisnes Shaklee, banyak betul benefits Lia dapat. Sama macam Ayu dan Farah; tapi sebab Lia buat bisnes ni, ada extra benefits lagi sebab effort nya pun extra.

So, anda macam mana? Berminat nak jadi pengedar sah Shaklee? Sekiranya berminat, anda boleh baca info lanjut cara datar ahli Shaklee seperti yang saya share di sini; atau hubungi aje saya terus. 

Credit foto Facebook Dazzling Moms E-Shoppe


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!