Resepi ESP Meal Shakes

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Ada customer beri compliment yang bau Meal Shakes lebih sedap berbanding ESP. Memang betul pun! That's why apabila bancuh ESP, saya MESTI masukkan setengah sudu besar Meal Shakes juga (jangan overdose protein ya! not good for your kidney!)

Oleh kerana product of the month untuk April ialah Shaklee Meal Shakes ini, saya kongsikan satu resepi yang sangat ringkas untuk anda. 

Tadaa!!


Ini ialah campuran ESP, Meal Shakes dan air Ribena!

Resepinya ..

1/2 sudu besar ESP
1/2 sudu besar Meal Shakes
Air ribena

Just campurkan semua dan shake dan voilaaa!! An instant-super-healthy-super-fast-energy-booster to kick start your day!! Yeaahh!


Minum minum minum .. inilah hasilnya (^_________^)


Burpp!! Kenyangnya Bella penangan ESP dan Meal Shakes dalam susu emak .. 

Fakta tentang Meal Shakes ini :-

  1. Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  2. Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.
  3. Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
  4. Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.


Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

 Hadhatina Mkb
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: yoursupermom.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!