Shaklee Star Achiever Awards 2012

Dua minggu kebelakangan ni, sejak-sejak habis berpantang bersalin sebenarnya to be exact, saya dah pun kembali ke rutin asal saya iaitu stay-up sampai larut malam menguruskan biz saya. Oh! Jika anda join biz ini, tak semestinya anda perlu stay-up macam saya. Ini cara saya kerana as WAHM dengan dua orang anak yang masih kecil ( 2 tahun dan 2 bulan), siang hari adalah masa saya bersama mereka. Jadi, saya cuma ada malam dan awal pagi untuk uruskan biz kesayangan saya ni :)

Harini saya terima surat yang menggembirakan daripada Shaklee ..



A recognition. Syukur! Thank you ALLAH (^______^)

InshaALLAH, Mei/Jun ini genap 2 tahun saya bersama Shaklee. Dua tahun yang penuh cerita suka dan duka. Namun saya masih belum berpuas hati kerana saya masih belum mendapat apa yang saya inginkan (setelah saya 'nampak' impian saya tersebut). InshaALLAH .. saya akan kerja keras tahun ni!

Mendapat soalan daripada salah seorang teman di alam maya (nama dirahsiakan), 

" Hadha dearie, dah ramai orang kata Shaklee leh buat duit. Please...please...please... Tell me the truth...if yes, please teach me how (mode :lg seminggu nak masuk keje, hati berbelah bagi) "

Jawapan saya BENAR memang boleh buat DUIT dengan Shaklee. Income 4 - 5 angka, malah 6 angka bukanlah sesuatu yang mustahil. Tapi, TIDAK ADA JALAN MUDAH UNTUK MENCAPAI KEJAYAAN DAN KESENANGAN. Semat betul-betul dalam hati pesan saya ni .. bak kata my first ever sifu dalam biz ni, Kak Cery MamaFaiz, yang bertanggungjawab membawa saya masuk dalam biz ni .. kena tempuh 7 GUNUNG sebelum berjaya. OK.. 7 GUNUNG tu nanti kita cerita kat entry lain. Menangis itu sudah pasti ada. Setahun pertama harus survived, at least. 

Tapi, janganlah fikir susah pulak ye biz Shaklee ni. Alangkan saya yang tak banyak cakap ni pun dah dikenali as YourSuperMom di alam maya dan di kalangan kawan-kawan lama saya gara-gara biz Shaklee. Seronok! Saya 100% beroperasi daripada rumah sahaja.. truely Work At HOME Mom. 

Kelebihan biz Shaklee (saya petik dari blog Mommy Lyna)
  1. Potensi yang besar
  2. Biz yang mudah
  3. Modal yang rendah
  4. Tak perlu cari downlines
Faedah buat biz sebagai ahli Shaklee ialah 3C (CASH, CAR, CONVENTION). Alhamdulillah .. tiga-tiga ni dah dalam genggaman saya, cuma saya target untuk CONVENTION yang lebih up lepas ni bersama biz partners yang lain.

Satu lagi soalan glamour is pasal KELAS? Yes group kami juga ada menyediakan KELAS untuk ahli yang berdaftar bawah group kami .. seminar, online tutorials, personal/group coaching dan weekend classrooms yang TAK WAJIB hadir pun .. terpulang pada anda. Malahan kelas2 yang diadakan begitu santai dan baby-friendly .. nak breastfeed baby sambil dengar talk, nak dukung baby sambil bagi talk, ber'pot-luck' gelak-gelak etc etc etc.. sampaikan seminar di hotel pun boleh bawa bibik dan toto masuk seminar room. Unik kan? 

Me in action. 






These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

 Hadhatina Mkb
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: yoursupermom.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!