Detox Dengan Herb Lax Shaklee

Dalam entry sebelum ini, saya telah kongsikan serba sedikit tentang detox dan rangkaian suplemen Shaklee yang berfungsi sebagai detox. 

Entry ini pula saya akan terangkan dengan lebih lanjut tentang detox bersama Herb Lax Shaklee. Kebiasaannya, bagi mereka yang mengalami masalah sembelit teruk, baru mahu memulakan program pemakanan kesihatan bersama suplemen Shaklee dan paling kerap, mereka yang mahu menurunkan berat badan, detox bersama Herb Lax Shaklee sangat digalakkan.



Credit kepada entry Pn Hafsah di atas info tentang usus ini.. Mari kita baca..



  • Usus adalah bahagian terakhir dalam rantaian pemprosesan makanan, di mana SEMUA makanan yang kita makan akan diproses untuk mendapatkan nutrisi yang amat diperlukan tubuh badan kita.
  • Kekurangan serat dan air dalam makanan adalah punca utama terjadinya intestinal disorders (gangguan dalam sistem pencernaan - usus).
  • Usus kecil mudah untuk menyerap nutrisi.
  • Tekanan boleh memberi kesan kepada penyerapan nutrisi dan akan menyebabkan iritasi kepada usus kecil.
  • Usus besar boleh menyerap mineral dan air.
  • Apabila membran (lapisan dinding) usus besar tidak sihat, ia tidak boleh berasimilasi (melakukan proses pertukaran zat) dan menyerap mineral dan vitamin yang boleh mengundang pelbagai penyakit (tidak kira berapa banyak makanan tambahan yang kita ambil)
  • Kesihatan tubuh badan kita terpelihara jika sistem usus kita berfungsi dengan baik.


Mengapa detox / mencuci usus penting??

 
Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dindig usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

Anda mencari Vitamin untuk DETOX? cubalah Herb Lax.
detox-dengan-herblax
Shaklee Herb Lax


Herb-lax is the most effective, gentle colon detox and cleanser. It contains 9 herbs and is recommended to take before going on your supplement program.... which helps to pull the toxins and poisons out of your system. If you want to use as a laxative, use at night, and if your are looking for a body purifier,take with your meal. remember that your colon knows only to do one thing and that is to absorb. It does not know the difference between good nutrients and toxins, so it will keep reabsorbing good and bad. To avoid body pollution, keep your colon clean and healthy. Remember all disease starts in the colon. So lets keep things moving,........ and in the end..... everything will come out fine!

[TESTIMONIAL HERB LAX]



"Detox, Masalah sembelit, Perut Meragam..."
Sebenarnya sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang. Kesannya muka saya berjerawat termasuklah jerawat batu yang sangat besar, berkudis, senang demam dan migrain yang teruk. Setelah mengenali Shaklee saya mengambil beberapa supplement untuk membuang toksin iaitu Herb-lax untuk mencuci usus dan menyingkirkan semua toksin. Alhamdulillah memang berkesan"


Sila dapatkan konsultasi percuma sebelum consume Herb Lax ini. Cara pengambilan mungkin berbeza daripada individu ke individu.

Pesanan dan pertanyaan, sila hubungi


Hadhatina Mkb

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: yoursupermom.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!