Set-Set Penyusuan Shaklee Pilihan Ibu

Sebagai pengguna tegar vitamin Shaklee semenjak Mei 2010, saya memang mengakui hakikat pengambilan vitamin Shaklee memang banyak membantu memudahkan perjalanan penyusuan susu ibu saya. Vitamin Shaklee yang saya amalkan membantu membanyakkan susu, memekatkan susu dan membuat anak-anak yang saya susukan menjadi jarang demam, aktif dan ceria. Sedangkan diri saya sendiri pula mendapat manfaat daripada aspek tenaga ekstra, mood yang stabil, imuniti tubuh yang kuat dan saya mampu menyusukan anak-anak saya hatta ketika hamil!

Alhamdulillah.

Namun demikian, harus diingat, konsep asas penyusuan susu ibu ialah supply berkadar terus dengan demand. Ingat ye ni? Mana-mana suplemen mahupun milk booster (penggalak susu) takkan berhasil macam yang saya dapat sekiranya anda tidak apply konsep asas itu.


  • Semakin kerap anda menyusukan bayi, semakin banyak susu dapat dihasilkan.
  • Semakin kerap anda mengepam, semakin banyak susu dapat dihasilkan.


Oleh itu, rajin-rajinlah mengosongkan payudara secara konsisten dan betul.

ESP untuk ibu menyusu
ESP untuk ibu menyusu

Set-set penyusuan hebat untuk ibu menyusu yang saya syorkan :-


  1. Set Tripple M atau Set Super Duper Milk Booster yang lengkap dengan Vitalea, B Complex, Vitamin C (atau Zinc), Alfalfa, Ostematrix dan ESP
  2. Set E atau Medium yang biasanya menjadi pilihan ibu-ibu yang kerap keletihan dek stay up malam, yang dah mula didatangi haid (susu drop time period). Set ini kami sediakan dengan Vitalea, B Complex, Vitamin C (atau Zinc), Alfalfa dan Ostematrix
  3. Set Eu-4 Pack yang menjadi alternatif buat mereka yang tidak mahu atau tidak boleh mengambil Alfalfa. Terdiri daripada Vitalea, B Complex, Vitamin C (atau Zinc) dan Ostematrix.
  4. Set B atau Basic (Asas) yang terdiri daripada Vitalea, B Complex, Vitamin C (atau Zinc) dan Alfalfa.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Hadhatina Mkb
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: diarivitamin.com

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!