Sep 28, 2011

Alya Qatrisya MKB ~ Sumber Ilhamku ...

Sumber Ilhamku .. Alya Qatrisya MKB




Maafkan emak sayang .. andai Icha terasa seolah emak mengabaikan Icha. Demi ALLAH, emak berusaha mahu memberikan yang terbaik untuk Icha dan anak-anak emak yang lain. Kalian nyawa emak, sumber ilham emak, kekuatan emak serta syurga emak di dunia dan di akhirat ..

Tadi ada nyamuk gigit dahi si comel saya ni. Cepat-cepat saya ambil Elomet dan sapukan. Kata saya, " Icha, walaupun emak ni garang, tapi emak lah orang paling taknak tengok Icha tersiksa. Alangkan Icha demam sikit emak dah menangis-nangis."

Saya garang. So takde istilah I'm spoiling my kid(s).

Tiada siapa yang tahu mengenai Icha lebih daripada saya. Sangat pelik kalau ada orang boleh claimed Icha pandai menari, menyanyi, bersembang dll sebab 'dia' .. cuma saya dan abah Icha je sebab 100% kehidupan Icha bersama kami berdua, terutama saya.

Note :

Bukan senang nak jadi WAHM. Samada korang boleh bangun awal-awal pagi ataupun tidur lewat macam saya ni ..


Untuk mendapatkan update terkini, jangan lupa join FanPage YSMFC. Bagi membuat pesanan vitamin atau mendapatkan konsultasi percuma, sila SMS 019 293 9886 atau email ke admin@yoursupermom.com.

lots of love,