Kelebihan YOUTH™ Radiance C+E Daripada Shaklee

Dalam entri sebelum ini, saya telah berkongsikan 4 langkah utama untuk kulit lebih cerah, muda dan berseri dengan YOUTH™.

4 langkah tersebut mencakupi proses-proses berikut dengan 4 items YOUTH™ :-


  1. Buang mekap
  2. Mencuci
  3. Exfoliate
  4. Menyegar
  5. Melembap
  6. Melindungi (sunscreen)
  7. Merawat


Kali ini, saya mahu kongsikan satu lagi rangkaian YOUTH™ yang anda wajib cuba sekiranya mahukan kesan optimum kulit 10 tahun lebih muda, clinically proven ;-)

YOUTH™ Radiance C+E




Tergoda tak dengan kapsul emas dalam gambar tu?

Mari kembalikan keserian wajah anda dengan menggunakan kapsul emas yang mengandungi 20% vitamin C TULEN berpaten, vitamin E dan ekstrak raspberry. Setiap biji kapsul emas ini membatu untuk menganjal, menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Walaupun ianya adalah untuk rawatan khusus, namun anda yang tiada masalah penuaan kulit yang ketara seperti jeragat, hyperpigmentation, tompok usia, parut jerawat teruk, tona kulit tidak sekata, kedutan kulit dll boleh mula menggunakannya.

Sekiranya anda sedia maklum betapa banyak fungsi dan kebaikan vitamin C dan vitamin E pada kulit, anda pasti rasa rugi jika tidak menggunakan krim ini.

Seperti rangkaian yang lainnya, setiap biji kapsul emas ini dan krim di dalamnya adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegrasi dan tiada bahan pengawet. 

Jangan bimbang tentang kualiti kerana Shaklee bukanlah baru setahun di wujud di dunia, lebih 100 tahun!

Jika anda berminat, boleh mulakan dengan 1-2 kapsul seminggu dan tingkatkan kadar penggunaan sehingga kulit beradaptasi dengan baik kepada satu biji kapsul setiap malam. Saya ada trick tersendiri untuk terus selesa menggunakan krim ini sejak penggunaan pertama kali! ;-)

3 JENIS SET YOUTH™ SKINCARE SHAKLEE



  1. Starter Set/Daily Regiment Set
  2. Renew and Maintain Set
  3. Intensive and Treatment Set


Boleh refer jadual di bawah terlebih dahulu


Untuk details setiap set, saya kongsikan dalam entri yang lain.



Berminat untuk tahu lebih details tentang YOUTH™  skincare Shaklee?    

Whatsapp sahaja saya di link ini http://hadhatina.wasap.my   


Hadhatina Halim 
Your Shaklee Beauty Agent (ID 846060)
COD/Ready Stock USJ Subang Jaya & Shah Alam Batu 3



0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!