Performance Drink dan Cycling

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saya tahu ramai rakan-rakan saya yang kaki cycling. So, this entry is for YOU. Sebab tak lama lagi, apabila Bella dah besar sikit, dah kuat .. maybe saya (dan Mr Mkb la of course) akan join the team. 


Mula-mula let us baca testimonial tu dulu.

[Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut]



" Salam.. memang BEST. Aku pun kayuh bukan kuat sangat. Apa rahsianya .. hehehe.. PERFORMANCE DRINK la. Ada suplemen. Aku makan PD dengan VitaLea. Sham tokey kedai pun makan tu juga. Sebab tu dia LAJU. RUGI TAK CUBA."

"Mi, sudah try PD semalam. Memang lain rasa POWER dia. Sebelum ni 36 km 2 jam 10 minit. Semalam sejam 59 minit. Lepas tu tak rasa penat pun. Sebelum ni memang tak larat nak guna chainring besar, tapi semalam boleh maintain chainring besar 30%, semalam naik bukit F1 steady .. tq mie PRODUK POWER ni" (Enche Ijol)

So, apakah PRODUK POWER itu? Taraaa!!

Performance Drink daripada Shaklee :)

Sekilas fakta ~ Apa itu Performance Drink?

Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal

Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:

•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan 
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Dapatkan yang Terbaik, Serlahkah yang Terbaik

Nutrisi untuk para atlet sukan Shaklee memberikan apa yang tubuh anda perlukan; sebelum, semasa dan selepas latihan, dengan formula yang terbukti secara klinikal  dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.

Sumber: Shaklee Malaysia

So, kepada mereka yang kaki cycling tu, apa kata kita cuba kehebatan Performance Drink ni. As for me yang breastfeed ni, Perfomance Drink ni dah jadi minuman harian saya, lagi-lagi saya ni ber'tandem nursing' so ada masanya memang cepat pitam if kurang minum. Saya paling suka mix of Perfomance ni together dengan ESP dan Meal Shake. Terus jadi my Mighty Three Gems. Selain tu, Performance ni juga amongst my favourite time puasa. 





0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!