Vitamin Untuk Tambahkan Susu Badan?


Vitamin apa yang sesuai bagi ibu menyusu yang mahu membanyakkan susu badan?

Maafkan saya sebab saya sememangnya bukan penjual milk booster, atau apa-apa produk menambah susu badan. Saya sendiri mengamalkan konsep supply versus demand dalam memastikan susu badan sentiasa cukup untuk Icha selama ini. Pengambilan vitamin Shaklee adalah mainly untuk membantu saya lebih bertenaga, maintain sihat jarang sakit demam, dan mood saya sentiasa baik. Alhamdulillah .. Shaklee mampu membantu saya dari aspek-aspek itu selama hampir 2 tahun menyusukan Icha (sampailah saya tengah sarat mengandung 8++ bulan sekarang)

Vitamin Shaklee tidak menambahkan susu badan. Tetapi, selain daripada 3 perkara yang saya highlighted kat atas tadi, vitamin Shaklee membantu mempercepatkan penghasilan susu badan (breast cepat penuh lepas dikosongkan secara efektif!).

Jadi, jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee bersama saya, harus faham konsep asas penyusuan susu ibu yang disulam dengan pengambilan vitamin Shaklee secara konsisten dan kaedah yang betul juga, inshaALLAH membantu breastfeed journey anda.

Apakah kandungan set penyusuan kami yang terdiri daripada vitamin Shaklee ini?




  1. Vitalea, iaitu multivitamin lengkap zat besi
  2. B Complex lengkap asid folik
  3. Vitamin C yang bersifat sustained-released
  4. Alfalfa complex yang magic 
  5. Ostematrix, iaitu suplemen kalsium lengkap magnesium dan vitamin D
  6. Energizing Soy Protein (ESP), non-gmo protein lengkap bebas kolestrol



Perkara penting yang perlu anda patuhi :

  • Faham konsep asas penyusuan susu ibu
  • Faham konsep ber'suplemen'

Pastikan anda mendapat konsultasi sebelum memulakan pengambilan sebarang suplemen. Kalau saya terlepas pandang anda, jangan segan-segan hubungi saya ya!



0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!