Rabun Mata Berkurangan dan Power Cermin Mata Turun Dalam Masa 5 Minggu

Mata kita ni apabila dah rabun, bukan senang nak dapat balik penglihatan asal yang normal. Betul tak? KECUALI kita ni mampu melakukan LASIK, itupun bukan semua orang boleh buat sebenarnya, sebab tu sebelum LASIK pakar mata akan periksa terlebih dahulu keadaan mata kita.

Tapi, testimoni yang kami dapat ni memang menarik, sebab power mata turun sampai terpaksa buat cermin mata baru. Itupun, empunya badan terperasan sebab asyik sakit kepala bila pakai spek untuk jalankan kerja-kerja di pejabat. Ingatkan power cermin mata bertambah rupanya berkurang!


[POWER RABUN SAYA MENURUN HANYA DALAM MASA 5 MINGGU]

.
Assalamualaikum.

Nama saya Siti Mashidayu. Saya ingin berkongsi dengan anda kisah mengenai mata saya.
.
.
Saya mengalami masalah mata iaitu rabun jauh sejak dari tngkatan 3. Kerana saya amat gemar membaca buku dan menonton televisyen. Rabun saya bermula dengan power 100 dan sekarang bertambah hingga menjadi 375.
.
.
Dalam 6 bulan yang lepas, saya baru sahaja menukar cermin mata saya dari power 300 hingga menjadi 375. Kenaikan sebanyak 75 power mata saya itu menyebabkan saya mengalami sakit kepala dibahagian depan kepala, dan diatas kening. Saya sangkakan saya mengalami migraine. Tapi bila cek dengan optometris, power saya dah bertambah.
.
.
Saya pun terus memilih untuk membuat cermin mata baru dengan power 375. Saya amat takut waktu tu kerana saya tak gemar memakai cermin mata. Kerana saya telah sedaya upaya mencuba menurunkan power rabun dengan makan lobak yang banyak. Tapi masih tiada hasil penurunan power rabun saya.
.
.
Usia perkahwinan saya hampir 11 bulan. Tetapi belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata. Jadi saya ambil initiative untuk mencuba mengamalkan Vivix Shaklee dimana dari pembacaan saya, ia boleh membantu untuk hamil.
.
.
Setelah 5 minggu saya amalkan Vivix sebanyak 2 hari sekali, setengah sudu. Saya merasakan perubahan yang amat ketara pada mata saya. Setiap hari saya sakit kepala. Saya dah tak boleh pakai cermin mata saya lebih dari 2 jam. Kalau tidak, saya akan sakit kepala, mata saya berat dan pening-pening.
.
.
Kerana tak tahan sangat, saya pergi lagi berjumpa optometris. Doktor disitu membuat ujian test mata pada saya sebanyak 2 kali, kerana menyedari ada sesuatu yang terjadi pada mata saya. Setelah dikaji, rupanya masalah pening saya berkaitan dengan power mata yang tidak serasi.
.
.
Rupa-rupanya power saya sudah menurun sebanyak 50 belah kiri, dan 50 juga belah kanan. Alhamdulillah saya terkejut sangat kerana amat tidak menyangka, selama ni saya beranggapan, bila dah rabun susah nak turun. Makin menaik ada lah. Rupa-rupanya tidak sama sekali.
.
.
Saya amat bersyukur dan sekarang saya dah tukar cermin mata baru dan masih mengamalkan pengambilan vivix untuk bebas dari cermin mata dan untuk kesihatan dalaman saya.
.
.
Doakan saya dapat rezeki menimang baby pulak. Terima kasih Allah, Terima kasih Vivix.



Haa macam tu la cerita Ayu, empunya testimoni hebat ini! Asalnya minum Vivix untuk masalah lain, tapi sementara tu masalah lain yang selesai dulu. Siapa tak happy power cermin mata turun, kan? 

Special untuk pembaca blog ini, seperti yang anda maklum, setiap pembelian DUA BOTOL VIVIX melayakkan anda untuk mendapatkan KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA

tapi EXTRA sehingga 15 Oktober 2016 ni, pihak Shaklee juga berbesar hati untuk memberi anda SEBOTOL SR VITA-C SHAKLEE .



Tawaran sah sehingga 15 Oktober 2016 ya! Cepat hubungi kami sebelum tawaran ini berakhir!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Shaklee Certified Product Trainer
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!