Master Hadhatina dan Set Berpantang Shaklee Pilihan (Video)

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Alhamdulillah. Sempat juga dalam tempoh berpantang bersalin ni saya siapkan satu vlog (video blog) berkaitan produk Shaklee. Memandangkan saya sedang berpantang semestinyalah saya kongsikan tentang vitamin-vitamin Shaklee yang saya amalkan.

Jom layan vlog ni dulu!



Jangan lupa klik butang SUBSCRIBE ye ;-)

Bonus vlog kali ini, ada panduan berpantang oleh confinement lady daripada Blessed Beauty Confinement, Puan Siti Aishah (Ice)

Vitamin-vitamin asas untuk ibu yang berpantang bersalin ialah Vitalea, B Complex, Vitamin C dan Zinc Complex.

Manakala untuk kesan lebih optimum, saya sendiri mengamalkan pengambilan Ostematrix, ESP dan Alfalfa. Alfalfa ni membantu kesihatan rahim wanita tau.

Bagi mereka yang mahu menguruskan badan bolehlah menambah Lecithin dan Omega Guard dalam set berpantang masing-masing. Lecithin juga bagus untuk melancarkan aliran susu badan lantas mengurangkan masalah clogged-duct inshaALLAH.

Oh ye! Ini merupakan kali kedua saya berpantang dengan mengamalkan pengambilan vitamin Shaklee sepenuhnya. You should try! For me, memang superb hasilnya alhamdulillah.

Berminat?

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Hadhatina Mkb
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 846060 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 293 9886
♥ Emel : hadhatina@yoursupermom.net
♥ Laman web: www.diarivitamin.com

0 comments:

Post a Comment

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!