Jan 4, 2016

Puan Norhana Kongsikan Tips Kekal Sihat Bertenaga Pada Usia 56 Tahun

Saya berpeluang bertemu 4 mata dengan finalist Supermom Shaklee Story ini, sewaktu sessi pengambaran video testimoni beliau. Berulangkali beliau, Puan Norhana, menyebutkan, " Makcik tak kisah harganya mahal, yang penting makcik sihat, boleh beribadah dengan selesa. Duit inshaALLAH kita boleh cari", lebih kurang begitulah ayat yang disebutnya berulangkali kepada kami.

Ini bukan testimoni baru, rupa-rupanya Puan Norhana dah lama amalkan suplemen Shaklee; hinggalah satu hari beliau mahu anaknya sendiri daftar pengedar sah Shaklee.

Ini kisah #ShakleeEffect beliau.

Shaklee bantu Puan Norhana bebas sakit
Shaklee mengubah hidup Puan Norhana


=================================

Assalamualaikum...saya Norhana Binti Hashim, berumur 55 tahun, mempunyai 3 orang anak dan 5 orang cucu. 

Apabila kita sudah meningkat tua, macam-macam penyakit yang datang. Pertama sekali darah tinggi dan kolestrol tinggi. Kedua, batuk yang tidak baik berbulan-bulan. Makan bermacam-macam jenis ubat pun tak baik-baik sampai terpaksa pakai 4 pam. Selepas itu saya diserang sakit saraf sampai tak boleh berjalan. Masa tu anak-anak semua belajar di Universiti. Saya mesti kerja untuk membantu suami. Dah puas saya pergi ke hospital, masuk keluar HUKM.

Satu hari ada seorang hamba Allah menasihatkan saya makan suplemen (Vitamin) dan saya berjumpa satu jenama bernama Shaklee. Masa tu saya tidak kira dia mahal atau murah asalkan penyakit saya baik kerana saya hendak pergi mengerjakan haji. Dalam masa yang sama Allah anugerahkan 1 lagi penyakit , sebelah payudara saya keluar nanah dan darah. Yang tu paling mencabar diri saya dan juga anak-anak. Tetapi saya teruskan hajat saya untuk mengerjakan haji dengan membawa penyakit saya (darah tinggi, kolestrol tinggi, sakit saraf dan payudara bernanah). 

Saya terus makan suplemen shaklee. Bukan masa tu kita makan boleh baik serta merta, makan masa jugak, tapi setiap kali saya makan ada perubahan pada diri saya. 

Alhamdulillah, sekarang saya dah pulih dari semua penyakit yang saya alami sebelum ini. Saya juga sudah monopous selepas balik dari haji. Ramai wanita takut bila monopous. Alhamdulillah, saya dapat atasinya dengan memakan suplemen shaklee.

Suplemen shaklee betul-betul menunjukkan perubahan yang ketara dari kepala sampai ke kaki. Perubahannya sangat cepat dari dalaman sampai luaran. Suplement yang saya amalkan adalah Vivix, Collagen Powder Shaklee, Phytocol ST, Herblax, Alfalfa, DTX Complex. Saya bebas dari penyakit yang saya ada dulu. 

Saya bukan nak cantik, yang saya mahu kesihatan yang baik supaya saya boleh mengerjakan ibadat. Kalau kita sihat senanglah kita nak solat dan nak ke masjid, itu niat saya. Alhamdulillah Allah SWT telah mengkabulkan doa saya.

=================================

Bukan main banyak lagi kan vitamin yang beliau makan? Benarlah, health is wealth. Lagipun, macam kata CEO Shaklee, Roger Barnett, biarlah panjang umur dengan badan yang sihat. Barulah macam-macam perkara dapat dinikmati, InshaALLAH.

Bulan ni ada promosi Vivix Shaklee; dan korang juga berpeluang jadi ahli Shaklee FREE dengan pembelian minimum 2 botol Vivix. Hubungi saya untuk keterangan lanjut k.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!

Hadhatina Mkb (ID 846060)
Facebook : Hadhatina Mkb
No Tel : 019 293 9886
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya