Aug 19, 2015

Oh ! Suplemen Favouriteku...Ostematrix


Saya memilih Ostematrix sebagai suplemen harian kerana ianya mempunyai banyak kebaikan lebih-lebih lagi pada wanita hamil seperti saya ni. Waktu mengandungkan anak yang pertama memang saya tidak ambil apa-apa suplemen, memang menyesal sangat-sangat. Bila dah jumpa dengan Ostematrix ni, memang sangat 'impress' dengan kesannya. Badan pun sentiasa cergas dan sihat sepanjang masa. Dan yang paling best memang mudah untuk bangun pagi. 

APA ITU OSTEMATRIX ?

Ostematrix ini kandungan utamanya adalah kalsium. Ia juga mengandungi Magnesium dan Vitamin D untuk membantu tubuh kita menyerap kalsium dengan sangat efisyen. Semua golongan dan peringkat umur boleh ambil Ostematrix terutamanya jika ada masalah berkaitan tulang, pinggan dan sendi. Memang terbaik !



Antara kebaikan yang Ain alami adalah :

  1. Gigi sangat kuat
Alhamdulillah, dalam tempoh kehamilan saya yang kedua ni memang tiada langsung masalah sakit dan kerosakan gigi. Orang cakap bila kita pregnant ni bayi dalam kandungan akan menyerap banyak kalsium dari ibunya. Kiranya bila ambil Ostematrix ni ia menggantikan kalsium yang banyak hilang. 

 
     2.  Elak sembelit masa hamil 

Memang selalu terdengar wanita hamil ni selalunya sentiasa menghadapi masalah sembelit ketika hamil. Ada yang alami sembelit yang sangat teruk sampai buasir. Ngeri kan ! Tapi saya tak merasa begitu bila dengan Ostematrix. Ia membantu usus bergerak dengan konsisten dan sihat walaupun semasa hamil. Pasal tu la saya sarankan kepada ibu hamil supaya mengambil Ostematrix ni bagi mengelakkan masalah sembelit.




     3.  Elak kejang semasa hamil

Alhamdulillah tiada lagi masalah kejang dan kebas-kebas yang biasanya dialami oleh ibu hamil. Ambil Ostematrix 4 biji sebelum tidur pada setiap hari. 


     4.  Bebas dari bengkak kaki semasa hamil

Setakat ni, memang tiada lagi masalah bengkak kaki sewaktu hamil pertama dan kedua ni. Semua rakan memang terkejut kenapa saya tak alami apa yang mereka alami. Malah badan dan muka pun tak sembab. Sangat bersyukur.


     4.  Tidur menjadi lena dan mudah untuk bangun

Dulu sebelum mengambil Ostematrix, memang saya akan alami masalah sukar tidur pada waktu malam dan bila bangun dari tidur pun sakit habis badan-badan ni macam tak cukup rehat. Dengan Ostematrix ni, ia akan memberikan otot kita cukup relax masa tidur tu. Segala tekanan pada siang hari tu akan diredakan semasa tidur.  Bila otot kita dah puas relax waktu bangun pun akan jadi lebih senang. Takdelah masala tah cukup tidur dan kita bebas nak lakukan aktiviti harian tanpa rasa letih.


Itulah serba sedikit testimoni dari saya sendiri setelah menggunakan Ostematrix ni. Memang sangat puas hati. Jika berminat boleh PM saya ye. Nak konsultasi pun boleh :)



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Anda ada sebarang pesanan dan pertanyaan? Hubungi kami sekarang!


Nurul Ain Najwa Rosli (ID 1208084)
Facebook : Ain Rosli
No Tel : 017 735 2669
Emel : nurulainnajwarosli@yahoo.com
COD Area : Shah Alam & Subang Jaya