Nov 24, 2010

Macam nilah cara Icha minta susu ...

Dia panjat-panjat saya..

Kalau saya tengah meniarap, Icha panjat-panjat belakang saya.
Kalau saya tengah berbaring, dia duduk-duduk atas perut saya.
Kalau saya tengah buat kerja, dia panjat pinggang saya.

Tidur pun mesti kat kaki, bontot dan belakang saya. Tak bagi saya lari kot.

So, macam mana ye nak buat kerja rumah macam ni? :)
takde siapa akan faham sebab Icha akan berubah watak bila ada orang lain selain saya di rumah.









Seriously, harini saya taknak masak!!! (masak untuk Icha je)



lots of love,